هلاکت دو نظامی سعودی در جیزان

نیروهای یمنی دو نظامی سعودی را در منطقه جیزان به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در حمله نیروهای یمنی به برج الرقابه در موضع نظامی الدخان در جیزان، دو نظامی سعودی کشته شدند.

بر این اساس، گلوله‌های شلیک شده به دست نیروهای یمنی، تجهیزات و خودروهایی از ارتش عربستان را در نزدیکی گذرگاه الخضرا در مرز با نجران به آتش کشید.

تصاویری که ستاد تبلیغات جنگ یمن آن را منتشر کرد لحظه تسلط بر یک دستگاه بیل مکانیکی سعودی را نشان می دهد که نیروهای یمنی آن را به آتش کشیدند. تصاویری دیگری نیز کنترل بر یک خودروی نظامی سعودی دیگر را نشان می دهد که آن نیز به دست نیروهای یمنی به آتش کشیده شد.

یکی از نیروهای یمنی گفت: به خدا اگر همه ارتش‌های جهان را با تمامی امکانات و تجهیزات و مهماتشان علیه ما بسیج کنید، مادامی که کوه ها در جای خود پابرجا هستند، ما نیز ثابت قدم و استوار خواهیم ایستاد. مواضعتان گلوله باران و پیشروی های شما با شکست روبرو خواهد شد و ارتشتان شکست خواهد خورد.

برجهای مراقبت سعودی ها در موضع هنجر در عسیر نیز از حملات نیروهای یمنی در امان نبودند و هدف توپخانه این نیروها قرار گرفتند.

نیروهای یمنی همچنین مواضع مزدوران سعودی در منطقه یختل در ناحیه المخا در تعز را گلوله باران کردند و پس از آن با حمله ای غافلگیرانه، محل تجمع آنان را در منطقه الشاذلیه هدف قرار دادند.

شدت درگیریها، مزدوران را وادار کرد از مواضعشان عقب نشینی کنند، امری که به نیروهای یمنی اجازه داد مواضع نظامی بیشتری را به تسلط خود دربیاورند.

در الجوف نیز، گلوله باران مواضع مزدوران توسط ارتش یمن در وادی هراب، به وقوع خسارتهای سنگین مادی و جانی در صف مزدوران منجر شد.

انتهای پیام/

دو نظامی سعودی در یمن کشته شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار