آغاز بوندسلیگا با تقابل بایرن و لورکوزن در آلیانز آره نا

تیم های بایرن مونیخ و بایرلورکوزن امشب ( جمعه ) از ساعت 23 در ورزشگاه آلیانز آره نا، دیدار افتتاحیه فصل 2017/18 بوندسلیگا آلمان را برگزار خواهند کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید رقابت های بوندسلیگا درحالی امشب (جمعه) با دیدار بایرن مونیخ مقابل  بایرلورکوزن آغاز می شود که مونیخی ها، تیم همیشه مدعی بوندس لیگا آلمان، امشب برای کسب ششمین قهرمانی پی در پی باید در خانه خود مقابل بایرلورکوزن قرار بگیرند.

بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستانی، خامس رودریگز، کورنتین تولیسو، سرج نبری، نیکلاس سوله، سباستین رودی ، مارکو فریدل ، کریستین فروختل، فلیکس گوتزه را نیز به خدمت گرفت اما قطعا با ارزرش ترین خرید آنها شماره 10 سابق کهکشانی ها است.

بایرلورکوزن نیز با هدایت هلریش باید بار دیگر مقابل اولیور کان قرار بگیرد که در زمان بازیگری درگیری فراموش نشدنی با او داشت.

بایرن مونیخ و بایرلورکوزن از سال 2010 تا کنون 15 بار به مصاف یکدیگر رفتند که باواریایی ها توانسته اند در این پانزده رویارویی ، 7 پیروزی کسب کنند و تیم جدید هلریش تنها 3 پیروزی را از آن خود کرده است و 5 دیدار از مجموع تقابل های آنان به تساوی انجامیده است.

 بایرن مونیخ در این دیدار خامس رودریگز، خاوی مارتینز ، ژروم بواتنگ، خوان برنارت، مانوئل نویر، و تیاگو آلکانترا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و لورکوزن نیز ، جوئل پوژانپالو ، جولیان براندت ، کای هاورتز ، و استفان کیسلینگ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

قضاوت این دیدار بر عهده توبیاس استیلر داور جوان فوتبال آلمان است.

گفتنی است، این مسابقه از ساعت 23 از شبکه 3 سیما نیز پخش می شود.

انتهای پیام/

تقابل بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در بوندسلیگا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار