انقلابی بودن و انقلابی ماندن معیار انتخاب افراد است

امام جمعه بردسیر گفت : معیار انتخاب افراد گرایش سیاسی افراد نیست بلکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

انقلابی بودن و انقلابی ماندن معیار انتخاب افراد استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بردسیر با اشاره به اینکه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افراد با تجربه نظام مقدس جمهوری اسلامی و از سلایق مختلف سیاسی هستند گفت : معیار انتخاب افراد گرایش سیاسی افراد نیست بلکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.


وی با اشاره به انتصاب ریاست و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود : این شورا بازوی پرتوان رهبر عزیز انقلاب است که از سال 68 تاکنون به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی دایر بود و پس از رحلت ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله هاشمی شاهرودی را که از شاگردان شهید صدر بود به این سمت منصوب نمودند.

تارم کودتای 28 مرداد را نمونه توکل به غیرخدا دانست و گفت : عامل کودتایی که آمریکایی ها امروز به دست داشتن در آن اعتراف می کنند، اعتماد بیش از حد دکتر مصدق به آمریکایی ها بود.


امام جمعه بردسیر افزود:دکتر مصدق به جای آنکه به مردم و به روحانیت اعتماد کند دل به آمریکا بست و آنها نیز این کودتا را طراحی کرده و موجب سقوط وی شدند.


تارم گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده اند از 28 مرداد سال 1332 تا به امروز که بیش از 60 سال می گذرد کشور ما در هر موردی که به آمریکا اعتماد کرده ضربه خورده است.


حجت الاسلام تارم با اعلام اینکا تکفیری ها تصور می کردند انتشار تصاویر سربریدن شهید حججی و نحوه شهادت این عزیز ملت ما را می ترساند ، افزود : دشمن نمی دانست موج تنفر بین المللی نصیبشان خواهد شد و نمی دانستند که ملت ما عاشق شهادت هستند و ملتی که آرزوی شهادت دارد، پیروز است.


وی گفت: جوانان ما به استقبال شهادت می روند و شهید محسن حججی نشانه گرایش نسل سوم انقلاب به آرمانهای الهی است.

حجت الاسلام تارم افزود: مولفان و مسئولان تدوین کتب درسی، سیره زندگی شهید حججی و این محتوای با ارزش را در متون کتب درسی بگنجانند.


وی برای مجلس شورای اسلامی در بررسی وزرای پیشنهادی و رای اعتماد به آنها آرزوی موفقیت کرد و گفت : نمایندگانی که به افراد ضعیف رای بدهند در قبال مردم مسئول هستند.


انتهای پیام /س

 

امام جمعه بردسیر: انقلابی بودن و انقلابی ماندن معیار انتخاب افراد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار