امام جمعه موقت رشت:

با هوشیاری در مقابل توطئه ی دشمنان عظمت ایران اسلامی حفظ می شود

امام جمعه موقت رشت گفت: تجربه ی تلخ کودتای 28 مرداد نشان می دهد که امریکا هیچوقت قابل اعتماد نیست و هرگونه دلبستگی بدان مایه ی خسران و سرسپردگی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی، امام جمعه ی موقت رشت امروز در خطبه های نماز این شهر با اشاره به سالروز وقوع کودتای ننگین 28 مرداد1332 توسط امریکا گفت: این واقعه ی تاریخی تنها نمونه ایی از دشمنی دنیای استکبار علیه ملت ایران است و امروز این روند در دامنه ی بسیار گسترده تری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران جریان دارد.

وی با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امریکایی ها هیچوقت در مذاکره  قابل اعتماد و پایبند بر تعهداتشان نیستند گفت : حفظ بصیرت ، دشمن شناسی و هوشیاری در مقابل توطئه ی دشمنان تنها راهکاری ست که عزت ، استقلال و  عظمت ایران اسلامی را حفظ میکند.

امام جمعه موقت رشت ظهور و بروز انواع گروه های تروریستی – تکفیری در منطقه ی خاورمیانه را معلول سیاستهای ضد انسانی دنیای غرب به سرکردگی امریکا دانست و گفت: نمونه ی بارز آن حمایت از داعش است که جنایاتش را کمتر می توان در تاریخ بشریت مشاهده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی امنیت و آرامش ایران را مرهون دلاوری و جانبازی سربازان رشید این سرزمین برشمرد و ابراز امیدواری کرد: انتقام خون به ناحق ریخته شده ی شهدای عزیز این مرز و بوم بویژه شهید مظلوم محسن حججی  با رشادت سپاه اسلام گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رییس جمهور و اقدام ایشان برای معرفی کابینه ی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت آینده باید از تمامی ظرفیت ها برای کاهش مشکلات مردم بهره گیرد و وعده های خود را بر محور توزیع عادلانه ی ثروت، توجه به ظرفیت های داخلی و لحاظ همه جانبه ی اقتصاد مقاومتی  عملی سازد.

خطیب جمعه ی موقت رشت در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته ی دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: نقش دولتها برای تحقق روند توسعه پس ازپیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه و ارزنده است و باید با تسریع این روند، تمدن اسلامی را عینیت بخشید. 

 

انتهای پیام/اص

هوشیاری در مقابل توطئه ی دشمنان، راهکار حفظ عظمت ایران اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.