در پی وقوع سیل در باغملک؛

نیروهای امدادی و خدمات رسان در باغملک آماده باش هستند

بخشدار صیدون از آماده باش بودن نیروهای امدادی و خدمات رسان برای مقابله با خسارت سیلاب به روستاییان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مختار نیک مقام، بخشدار صیدون با اشاره به آماده‌ باش کلیه نیروهای امدادی و خدمات رسان باغملک به دنبال جاری شدن مجدد سیلاب در برخی مناطق صیدون اظهار کرد: در حال حاضر 200 خانوار در مسیر این سیلاب قرار دارند.


وی با اشاره به بارش‌های شدید و سیل آسا در منطقه صیدون در روز سه شنبه (24مردادماه) بیان داشت: متعاقب بارش‌های مرحله اول به کلیه خانوارهای عشایری اطلاع رسانی شد که تا یکشنبه هفته آینده بارندگی به ویژه در مناطق کوهستانی به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.


نیک مقام تصریح کرد: از ساعت 15:10 امروز تا ساعت 17:15 بارش‌هایی مستمر همراه با تگرگ در مناطق امامزاده عبدالله، تاجک، شله زار، دره سهی و مناطق عشایری کهگیلویه و بویر احمد داشتیم.


این مقام مسئول اذعان داشت: به دلیل اینکه سرریز آب این بارش‌ها به سمت امامزاده عبدالله است سیل بیش تر در این منطقه رخ داده است که در مجموع 200 خانوار عشایری و روستایی در مسیر سیلاب قرار دارند.


بخشدار صیدون افزود: زوار امامزاده عبدالله نیز در خطر گرفتار شدن در این سیلاب هستند که در این راستا آموزش و پرورش اردوگاهی برای اسکان این افراد در نظر گرفته است.


وی بیان کرد: کلیه نیروهای هلال احمر، راهداری برای امداد رسانی به خانوارهای دچار سیلاب آماده‌باش هستند.


انتهای پیام/گ

جاری شدن سیل و امدادرسانی به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.