توزیع نفت سفید کشت دوم برنج درآمل

سهمیه نفت سفید موتور پمپ‌های تامین آب کشت دوم برنج در آمل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل با بیان اینکه سهمیه نفت سفید موتور پمپ‌های تامین آب کشت دوم برنج در این شهرستان که با مشکلات زیادی مواجه بود، خوشبختانه تامین و توزیع آن اکنون در حال انجام است، گفت: سهمیه نفت سفید برای هر بهره‌بردار در کشت دوم حدود ۴۰ لیتر است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر از جمعیت ۴۰۰ هزار نفری شهرستان آمل به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول فعالیت‌های کشاورزی هستند، افزود: کشاورزان می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را با نام نویسی در سامانه سوخت جهادکشاورزی بدون وقفه و در زمان یک روزه دریافت کنند.

اسلامی با اشاره به اینکه آمل با دارا بودن بیش از ۵۵ هزار هکتار زمین کشاورزی، سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید و به بازار‌های مصرف داخل کشور و خارج از ایران صادر می‌کند، گفت:اکنون در ارتفاع بیش از ۲ تا ۳ هزار متری از سطح دریا در کوهستان‌های بخش لاریجان شهرستان آمل انواع سبزیجات، گل وگیاهان زینتی کشت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی آمل افزود: این محصولات روزانه مقدار زیادی از آن به استان‌های تهران و البرز و نیز شهر‌های استان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/آ

توزیع سوخت کشاورزان آملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار