منتخبین مجمع تشخیص مصلحت نظام امین مقام معظم رهبری باشند

امام جمعه موقت آبدانان با اشاره به انتخاب رییس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام،ابراز امیدواری کرد که رییس و اعضای مجمع مشاورین امین مقام معظم رهبری باشند و در راه مشکلات کشور گام های اساسی بردارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه با اشاره به جنایت داعشیان در به شهادت رساندن شهید حججی گفت:حججی از سر گذشت اما سرگذشت پرافتخارش در دل آزادگان جهان ماندگار شد و با شهادتش دلها را به سمت کربلا کشاند.


حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه گفت:جوانان این دیار راه پر افتخار شهید حججی را ادامه خواهند داد و انتقام خونش را از داعش و داعشیان و یزیدیان زمان خواهند گرفت.


وی در ادامه با اشاره به روز مسجد گفت:استکبار و پیروانش با تخریب مساجد سعی در تفرقه ی مردم داشته اند اما این محل اجتماع همواره به قوت خود پایدار بوده و استکبار نتوانسته این پایگاه اجتماعی ،فرهنگی رااز مردم بگیرد..


وی ابراز امید واری کرد که مردم  آبدانان در ساخت مسجد جامع شهر مشارکت کنندتا روند ساخت مسجد شتاب گیرد.


خطیب موقت جمعه ی آبدانان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه ذی الحجه گفت:ماه ذی الحجه ماهی پر از برکت و اتفاقهای خوشایند است که از جمله آنها میتوان به ازدواج حضرت علی و فاطمه و اعیاد قربان وغدیر اشاره کرد.


امام جمعه  موقت  آبدانان با اشاره به روز پزشک،ضمن تبریک این روز به پزشکان،از طرح تحول سلامت به عنوان یک طرح مهم و با ارزش یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که چنانچه نقایصی هم وجود دارد برطرف شود.


وی در ادامه با تبریک هفته ی دولت از شهید رجایی به عنوان شخصیتی ساده زیست،مردمی و الگو یاد کرد و گفت:تامین نیازهای اساسی مردم،حفظ ارزشهای اسلامی و ایجاد تعامل با دیگر کشورها،از وظایف دولت هاست.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.