جان باختن 4 نفر در تصادف های گیلان

بر اثر تصادف های آخر هفته در گیلان، ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

جان باختن 4 نفر در تصادف های گیلانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ حسین محمدپور، رییس پلیس راه گیلان با اعلام این خبر گفت: صبح روز پنجشنبه یک دستگاه موتورسیکلت که در محور روستایی دهسر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه در حال تردد بود به علت عدم رعایت حق تقدم هنگام ورود از جاده فرعی به اصلی  با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد که راکب موتور به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه در عصر روز پنجشنبه یک دستگاه وانت نیسان که در محور رحیم آباد به املش در حال تردد بود به علت عدم توجه به جلو با یک نفر عابر پیاده برخورد کرد اظهار داشت: همچنین در محور خمام به خشکبیجار یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد.

رییس پلیس راه گیلان افزود: در هر دو حادثه به علت شدت جراحات وارده 2نفر در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ محمد پور گفت: تصادف پایانی در شب پنجشنبه بین یک دستگاه سواری پراید و موتورسیکلت در محور اصلی لاهیجان به لنگرود رخ داد که راننده  موتور به علت شدت جراحات وارده در  بیمارستان جان باخت.

وی تصریح کرد: عدم توجه به جلو از اصلی ترین علت تصادفات در امر رانندگی است و هنگام در رانندگی با موتورسیکلت استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده و سرنشین آن ضروری است.

 

انتهای پیام/اص

4 نفر در تصادف های جاده ای گیلان جان باختند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.