عهد شکنی در ذات مستکبرین است

امام جمعه ایوان گفت:از تاریخ باید درس گرفت ، آمریکا هیچ وقت به مسائل انسانی و اخلاقی و حتی سیاست بین‌الملل پایبند نبوده و نیست چرا که عهد شکنی در ذات مستکبرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در آخرین نماز جمعه خود در ایـــوان اظهار کرد:سالـــروز کودتای انگلیس ۲۸ مرداد روز شنبه است ،ملتی که در ۲۸ مرداد جنایت انگلیس و آمریکا را دیده‌اند نباید مجددا به آنها اعتماد کنند ما باید از تاریخ درس بگیریم آمریکا هیچ وقت به مسائل انسانی و اخلاقی و حتی سیاست بین‌الملل پایبند نبوده و نیست چرا که عهد شکنی در ذات مستکبرین است.

 

امام جمعه ایوان اضافه کرد: سالروز ازدواج آسمانی شاه ولایت و فاطمه زهرا (س) در اول ذی‌الحجه را تبریک می‌گویم امیدوارم ما متوجه حساسیت خطری که خانواده‌ها را تهدید می‌کند باشیم و به جای تجمل‌گرایی و ریخت و پاش و اسراف ازدواج‌های ساده را ترویج دهیم.

 

لروند تصریح کرد: روز پزشک که به نام پزشک روحانی شیعه ابوعلی سینای همدانی مزین است را به همه پزشکان تبریک می‌گویم.

 

امام جمعه ایوان گفت: شهید محسن حججی با همان اندام نحیفش صدای مظلومیت شیعه را به گوش جهانیان رساند او عجیب حقوق بشر و آمریکا و ایادی او را با خون پاکش محاکمه کرد.

 

امام جمعه ایوان اضافه کرد: تعدادی از کارگران حمل و نقل جاده‌ای به دفتر اینجانب مراجعه کرده‌اند و ابراز داشته‌اند که چهار ماه حقوق نگرفته‌اند که امیدوارم اداره کل مربوط صدای این محرومان را بشنود.

 

انتهای پیام/ع

آمریکا هیچ وقت به مسائل انسانی و اخلاقی  پایبند نبوده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.