امام جمعه زاهدان:

نمایندگان مجلس وزرای انقلابی، با ایمان و خالص انتخاب کنند

امام جمعه زاهدان گفت: نمایندگان مجلس به خواسته مردم عمل کنند و وزرای انقلابی، با ایمان و خالص را انتخاب کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیت‌ الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز روز «دحو الارض» مطابق با بیست و پنجم ماه ذی‌القعده است که خداوند با نظر به کره زمین، به جهان خاکی حیات بخشید.

وی افزود: در این روز بخش‌هایی از کره زمین شروع به خشک شدن کرد تا کم کم به شکل یک چهارم خشکی‌های امروزی در آمد.

وی با اشاره به اینکه مطابق روایات اولین نقطه ای که از زیر آب سر برآورد، بیت الله الحرام بود، گفت: «دحوالارض» یکی از روزهای بزرگ و پر فضیلت است که روزه داری و عبادت در آن ثواب فراوان دارد.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در هفته گذشته رئیس جمهور محترم وزرای پیشنهادی خود را برای رای اعتماد به مجلس معرفی کرد و حالا نوبت نمایندگان مجلس است تا به خواسته مردم عمل کنند و وزرایی انقلابی، با ایمان و خالص را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه باید وزرایی انتخاب شوند که بتوانند راه رجایی‌ها را ادامه دهند، گفت: نمایندگان مجلس باید به وزرایی رأی اعتماد بدهند که حزبی و جناحی نباشند و دغذغه اصلی آنها حل مشکلات مردم باشد.

وی خاطر نشان کرد: قطعا انتخاب کابینه بسیار مهم است زیرا دولت حالا پس از ۴ سال باید با تجربه هایی که اندوخته با توان مضاعف به حل مشکلات جامعه و مردم بپردازد و امیدواریم رئیس جمهور محترم بتواند به تعهدات و شعارهای خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر تعامل سه قوه با یکدیگر تصریح کرد: تعامل همه جانبه قوه مجریه، مقننه و قضائیه تنها راه قرار گرفتن کشور در مسیر پیشرفت و آبادانی است و مردم انتظار دارند تا این ۳ قوه با همدلی و اتحاد در راه حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی گفت: نمایندگان محترم مجلس باید با آگاهی و هوشیاری و به دور از هرگونه نگاه های جناحی و سیاسی تصمیم بگیرند و بهترین وزرا را انتخاب کنند تا با اتکا به امام زمان (عج) و رهنمود های رهبری معظم انقلاب کشور در مسیر عزت و سربلندی حرکت کند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان مظهر استقامت و پایداری هستند و در واقع آن‌ها راویان اصلی سال‌های مقاومت هستند و آنها می‌توانند با بیان این رشادت‌ها آن دوران را زنده نگه دارند.

آیت الله سلیمانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن حججی، اظهار داشت: اراده، مردانگی و شهامت این شهید بزرگوار در لحظه شهادت آنچنان تاثیری در رسانه های جهان داشت که دنیا را تکان داد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار