معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان؛

10 خودرو در باغملک اسیر سیلاب شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از گرفتار شدن 10 خودرو در سیلاب امروز در یک روستا در بخش صیدون باغملک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق سلامت، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: تا 2 ساعت قبل شاهد بارش های سیل آسا به همراه وزش باد شدید در مناطق کوهستانی امامزاده عبدالله و منطقه مرغزار باغملک بودیم که موجب جاری شدن سیلاب گسترده و وسیعی در مناطقی از بخش صیدون شده است.
وی بیان کرد: اکنون 20 امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر در قالب 5 تیم عملیاتی، یک دستگاه خودروی آمبولانس این جمعیت و همچنین یک دستگاه آمبولانس مرکز بهداشت باغملک جهت امدادرسانی به سیل زدگان در مناطق سیل زده شامل روستای نایاب، منطقه عشایری تاگک و منطقه مرغزار مستقر هستند.
سلامت گفت: در حال حاضر 20 خانوار به تعداد 80 نفر از اهالی سیل زده منطقه مرغزار و همچنین زائران حرم امامزاده عبدالله در اردوگاه سپاه پاسداران اسکان اضطراری داده شده‌اند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به سیل گسترده در روستای نایاب بخش صیدون و احتمال گرفتار شدن خودروها در این منطقه اذعان داشت: اکنون 10 دستگاه خودرو در این روستا در سیلاب گرفتار شده‌اند که عملیات رهاسازی این خودروها دقایقی پیش با اعزام 4 تیم عملیاتی آغاز شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به نبود امکان دسترسی منطقه عشایری تاگک که دارای 50 خانوار است، یک تیم عملیاتی جهت توزیع اقلام ضروری غذایی و امدادی شامل انواع کنسرو، نان، نایلون پوششی و فانوس به این منطقه اعزام شده اند.
صادق سلامت با بیان این‌که امدادرسانی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد، بیان داشت: خوشبختانه تاکنون این سیلاب تلفات و خسارات جانی در پی نداشته است و علیرغم توقف بارش ها باتوجه به ابرناک بودن آسمان و گزارشات رسیده احتمال تداوم بارندگی شدید وجود دارد و نیروهای ما در حالت آماده باش قرار می باشند.
انتهای پیام/گ

سیلاب باغملک خودروها را محاصره کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.