فعالیت بیش از هزار هیئت مذهبی در استان "اردبیل"

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از فعالیت بیش از یکهزار هیئت مذهبی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بزرگترین مجموعه مردم نهاد استان اردبیل را هیئت های مذهبی برشمرد و افزود: در حال حاضر بیش از هزار و ۳۵۰ هیئت مذهبی در این استان و به صورت مجموعه های مردم نهاد فعال هستند.

وی گفت: در حال حاضر نزدیک به هزار و ۸۵۰ تشکل مردم نهاد در بحث‌های فرهنگی و دینی فعال بوده و تحت پوشش تبلیغات اسلامی استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: هم اکنون با این میزان تشکل مردمی تحت پوشش، تبلیغات اسلامی اردبیل بزرگترین مجموعه مردم نهاد استان را دارد.

ستوده با تشریح تشکل های مردم نهاد تحت پوشش تصریح کرد: از تعداد کلی مجموعه های مردم نهاد ۳۷۰ مجموعه قرآنی از جمله ۱۶۰ موسسه قرآنی و ۹۰ خانه قرآنی است که از سوی تشکل ها اداره می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ انجمن اسلامی و ۲۵ کانون فرهنگی و تبلیغی مردم نهاد در این استان تصریح کرد: این انجمن ها و کانون ها بدون تصدی گری سازمان تبلیغات و در قالب تشکل های مردمی هدایت می شوند.

به گفته ستوده تبلیغات اسلامی استان اردبیل از طریق تشکل های مردم نهاد و با برخورداری از این مجموعه عظیم مردمی با ۱۰ هزار نفر در ارتباط است.

 

انتهای پیام/ح

فعالیت 1850 تشکل مردم نهاد تحت پوشش تبلیغات اسلامی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.