تابش؛

اجرای پروژه‌های مختلف باید به رضایتمندی مردم ختم شود

نماینده مردم اردکان در آئین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری اردکان گفت: حدود 90 درصد طرح‌های عمرانی در کشور با افزایش طول دوره احداث تا بهره برداری مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا تابش با بیان اینکه میانگین اتمام پروژه‌ها ۳ سال است عنوان داشت: در کشور حدود 60 درصد پروژه‌ها بیش از 15 سال به طول می‌کشد که نشاندهنده مشکل و نقص در تعریف و اجرای طرح‌های مختلف است.

وی با اشاره به برخی از این مشکلات ادامه داد: نقص در ضوابط و مقررات جذب پیمانکار، عدم تامین اعتبارات لازم، بی توجهی به معارضین مسیر پروژه ها، عدم انتخاب مشاور توانمند و تعجیل در اتمام پروژه‌ها و نیاز به دوباره کاری، از جمله این مشکلات است که باید برای مرتفع کردن آن مسئولان مربوطه خصوصا اعضای شورا‌های اسلامی و شهرداران و دهیاران توجه و مراقبت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم اردکان همچنین با تاکید بر این موضوع که نباید مسائل جناحی و سلیقه‌های فردی را در تصمیم گیری‌های شهری دخالت داد اضافه کرد: ملاک عمل مدیران باید تخصص گرایی و تعهد به انقلاب و مردم باشد.

تابش تصریح نمود: تلاش‌ها و پیگیری‌ها زمانی موثر است که بتواند حس رضایتمندی را در مردم ایجاد کند.

وی همچنین به پیگیری‌های مجدانه برای جبران کاهش درآمد شهرستان از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده و پیش بینی مواردی در قانون همچون موضوع اخذ عوارض یک درصد فروش معادن اشاره کرد و در ادامه توصیه‌هایی به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به نیاز‌های شهرستان در حوزه آب، فضای سبز، گردشگری و عنوان کرد.

نماینده مردم اردکان همچنین با تشکر از تلاش‌های اعضای شورای شهر اردکان در دوره چهارم، برای اعضاء منتخب دوره پنحم آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است طی مراسمی که نماینده مردم اردکان، معاون عمرانی استاندار، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی چهارم و پنجم شهر و تعدادی از روسای ادارات و مردم محلات مختلف اردکان حضور داشتند؛ ده پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال کلنگ زنی یا به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ص

عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری اردکان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.