حجت‌الاسلام ابوترابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خروج از چالش‌ها در گرو ارتباط چهره‌ای مسئولان با مردم است

عضو هیئت عالی حل‌ اختلاف قوای سه‌گانه گفت: ارتباط چهره‌ای مسئولان با مردم زمینه شناخت مردم از اراده مسئولان برای خروج از چالش‌ها را فراهم می‌آورد.

شحجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فر عضو هیئت عالی حل اختلاف قوای سه گانه گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور مسئولان در بین مردم، اظهار داشت: تأکید سکان‌دار هوشمند کشتی انقلاب اسلامی بر رابطه نزدیک مسئولان با توده‌های مردم یک نقشه راه برای تحکیم رابطه دولت و ملت،  فهم مشکلات مردم و تلاش برای برون رفت از سختی‌ها در راستای رضایتمندی ملت است.

وی افزود: ارتباط چهره‌ای مسئولان با مردم زمینه فهم چالش‌های فراروی جامعه و شناخت مردم از اراده مسئولان برای برون رفت از چالش ها و تنگناها را فراهم می آورد.

حجت الاسلام ابوترابی تصریح کرد: ارتباط دولتمردان با مردم زمینه ارتقا فهم مسئولان از واقعیت‌های جامعه و همچنین ارتقا سطح معرفت و دانش مردم را در پی داشته و این فهم و معرفت گام بزرگی برای تحکیم رابطه دولت و مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپرده گذار فریب خورده بانک مرکزی
۰۸:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
ریاست محترم جمهور دیگر نگوید رسانه ملی از ما حرف شنو ی ندارد سند : علی وقفچی نماینده مردم زنجان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که دلیل عدم انعکاس مشکلات سپرده‌گذاران موسسات کاسپین و آرمان پس از گذشت 9 ماه از طریق سازمان صداوسیما چیست؟
شعارهای زیبا خروج از چالش‌ها در گرو ارتباط چهره‌ای مسئولان با مردم است
آخرین اخبار