برترین‌های مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور در شهرکرد

برترین‌های دومین روز از مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نفرات برتر دومین روز برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته شنا و جشنواره بازی بومی محلی در شهرکرد معرفی شدند.

نتایج مسابقات رشته شنا به شرح زیر است:

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت در مقطع متوسطه غزل صبوری، ریحانه نوروزی و ساجده تاتلاری از استان‌های قزوین، تهران و قزوین اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۵۰ متر آزاد در مقطع ابتدایی روژان الهی، رومینا میرزایی و یونا نیاکان از استان‌های تهران، البرز و گلستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

راشین جعفری، مرضیه شاه قلیان و دینا زمان نیز در ماده ۵۰ متر آزاد در رده سنی ۱۰ سال، از استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری و البرز مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی در مقطع متوسطه ریحانه نوروزی، پگاه لطیفی و ستایش پور تالاری از استان تهران عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر آزاد در مقطع متوسطه مریم شیخ علیزاده، طلیعه توسل و نسترن محمدی از استان‌های تهران، البرز نفرات اول تا سوم شدند.

مارال مزلقانی، ر‌ها وثاقی باهر و نازنین زهرا عبدی نیز در ماده ۱۰۰ متر پروانه در مقطع ابتدای، از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و تهران عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰ متر پروانه مقطع متوسطه، مریم شیخ علی زاده، زهرا ملک زندی و هستی گودرزی از استان تهران مقام‌های برتر را به دست آوردند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر قورباغه در مقطع ابتدایی، روژان الهی، مهلا نواده خزعل و ماه صنم ذرات بصیر از تهران حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور از چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ در دو رشته شنا و بازی‌های بومی محلی و در دو مقطع متوسطه و ابتدایی، در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد آغاز شد و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد.

گفتنی است: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی پسر کشور در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سه رشته بازی‌های بوی و محلی، شنا و وزنه برداری هم از ۱۹ تا ۲۴ مردادماه جاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

نفرات برتر دومین  روز از مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.