علوی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

آخوندی از فرصت استفاده مطلوب می‌کند

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: آخوندی فردی است که از فرصت استفاده مطلوب می کند و از تفکر جوانان بهره می گیرد.

آخوندی از فرصت استفاده مطلوب می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احسن علوی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار داشت: وقتی که می‌خواهیم معدل عملکرد وزیر راه و شهرسازی را بسنجیم می‌بینیم که در سطح ملی بسیار موفق بوده است و او با کارهای متنوع تأثیر‌های بسیاری در کشور داشته است.

علوی افزود: در مجموع 4 سال گذشته تخصیص اعتبار به وزارت راه و شهرسازی تنها 30 درصد بوده است و ما نمی‌توانیم که بگوییم که ایران چهارراه حمل و نقل آسیا است چرا که کم‌ترین تخصیص سرمایه به آن صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: مدیریت آخوندی با بهره‌گیری از بخش خصوصی و غیر دولتی توانسته است اقدامات مؤثری را به عمل بیاورد و در بخش ریلی 25 پروژه با موفقیت به اتمام رسیده است و در بخش فرودگاهی نیز 10 پروژه موفق وجود دارد همچنین در زمینه نوسازی ناوگان هوایی و جاده ای بیش از یکصد هزار میلیارد تومان از بخش خصوصی تأمین شده است.

نماینده مردم سنندج بیان داشت: بخش مسکن مهر تبدیل به قصه‌ای پرغصه شده است و مکان‌یابی و نیازسنجی در این پروژه اشتباه بوده است و 110 هزار واحد مسکونی بدون متقاضی بوده و 24 هزار واحد متقاضی غیر مؤثر دارد و 36 هزار واحد دارای تناقض میان سازندگان و متقاضیان است و این مشکلاتی است که وزارت راه و شهرسازی با آن مواجه است.

علوی تأکید کرد: در بخش بازسازی بافت‌های تاریخی و فرسوده حدود 18 هزار بافت تاریخی و 39 بافت فرسوده در حال طراحی است و توانمندسازی حدود 62 هزار هکتار سکونتگاه نیز در حال طراحی است و در نهایت لازم است که بگویم آخوندی فردی فرصت‌جو و دارای مدیریت زمان است.

انتهای پیام /

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار