بهرام‌نیا در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت:

شریعتمداری به دنبال برقراری امنیت برای سرمایه‌گذاران است

نماینده مردم نهاوند گفت: شریعتمداری در برنامه‌هایش اعطای تسهیلات، برقراری امنیت برای سرمایه گذاران و فراهم کردن فرصت‌های شغلی را ارائه کرده است.

بهرام نیابه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: باور کنید معجزه‌ای در کار نیست و علم با تدبیر و توکل، جهانی تازه می‌سازد و رویاها را واقعی و آرزوها را برآورده می‌کند.

وی تصریح کرد: ساختن دنیای نو در کشوری پیشتاز معجزه نمی‌خواهد بلکه دانش و اداره می‌خواهد و نیازمند مدیران متخصص است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشور ما در شرایطی خطیری قرار دارد اظهار داشت: در این شرایط دشمنان کارآمدی نظام را مورد هجمه قرار داده‌اند و امروز سعادت و یا عدم سعادت کشور ما در سایه تصمیمات و عملکرد مسئولان است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه ما نمایندگان در آستانه رأی اعتماد به شما وزیران هستیم تا راستای چشم‌انداز 20 ساله و اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی گام بردارید، بیان داشت: امیدواریم اجرای برنامه ششم و کاهش اتکا اقتصاد نفت و همچنین کاهش رکود و بیکاری شدت یابد و ما هم برای مبارزه با فساد دولت را کمک کنیم.

نماینده مردم نهاوند با بیان اینکه امروز رئیس جمهوری در نظر دارد با کسب رأی اعتماد شما کلید یک وزارتخانه مهم که ترکیبی از وزارتخانه‌ها است را به صاحب اصلی‌اش واگذار کند، گفت: آقای شریعتمداری یک فرد انقلابی، متدین، متخصص و با تجربه است که مورد اعتماد نظام و رهبری است.

بهرام‌نیا با اشاره به سوابق پیشین شریعتمداری اظهار داشت: او در چندین هیأت امنای نهادهای انقلابی عضو بوده و در نهاد رهبری معاونت نظارت و رئیس حسابرسی دفتر رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی شریعتمداری را وزیری کارآمد خواند که در یک دوره با 199 رأی اعتماد و در دوره بعدی به واسطه توفیقات بیشتر 215 رأی از نمایندگان کسب کرده است.

نماینده مردم نهاوند شریعتمداری را برخوردار از روحیه اعتدالی عنوان و تأکید کرد: او در دو دوره که سلایق گوناگون بود بیشترین آرا را کسب کرد و این در جواب مخالفینی است که می‌گفتند شریعتمداری برنامه‌ای ندارد و اگر دارد پشتوانه آن چیست.

بهرام‌نیا بهترین پشتوانه شریعتمداری را رأی اعتماد در دو دوره و آن را یک چک سفید امضا خواند که به واسطه توفیقات و جذب اعتماد نمایندگان به دوره بعد هم راه پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم نهاوند با اشاره به سخن برخی از نمایندگان که گفته بودند شریعتمداری در برنامه‌هایش توجهی به صنعت، معدن و تجارت ندارد گفت: اقتصاد یک زنجیره است و این زنجیره به اعتبار سرمایه‌گذاری، اشتغال و صادرات وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: همه ما گواهی می‌دهیم که وضع موجود خوب نیست و برای برون رفت از این وضع نیاز به یک مدیر با تجربه، خلاق و کارآزموده است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: در ارتباط با سرمایه‌گذاری در برنامه‌های او اعلام شده که حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و خارجی تعریف پنجره واحد برای سرمایه‌گذاری است.

نماینده مردم نهاوند ایجاد برقرار امنیت برای سرمایه‌گذاران و شاغلان را یکی دیگر از توفیقات دیگر شریعتمداری عنوان کرد و گفت: او 590 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده بود که در این دوره یک رکورد است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به سند توسعه برنامه ششم دولت سالانه یک میلیون شغل ایجاد شود و با توجه به سابقه‌ای که شریعتمداری دارد به عنوان یک بخش پیشران در اقتصاد کشور زمینه‌ ایجاد فرصت‌های شغلی را فراهم کنند.

بهرام نیا در خصوص تولیدات و برنامه‌های شریعتمداری تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تولیدگرانی که بتوانند رونق بازار را رقم بزنند برنامه‌هایی ارائه شده که از نظر کیفی و کمی به منظور حضور در اقتصاد جهانی نقش حمایتی را ایفامی‌کند.

نماینده مردم نهاوند خاطر نشان کرد: امروز ما 68 نوع مواد معدنی داریم که این رقم زیادی است اگر ما به فعال کردن مواد معدنی بپردازیم به واسطه هر واحد ارزش افزوده مواد معدنی به شر ورود به چرخه اقتصاد ملی سه برابر ارزش افزوده در اقتصاد کشور ایجاد می‌شود.

انتهای پیام /

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار