ادیانی‌راد در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

صلاحیت علمی و فکری صالحی در چهارچوب علمی و دینی ما است

نماینده مردم قائمشهر، گفت: مبانی فکری و راهبردی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در چارچوب اندیشه اسلامی باشد نه در چارچوب غرب زدگی و وادادگی.

صالحی از سابقه مدیریتی برخوردار استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی ادیانی‌راد نماینده مردم قائمشهر در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: بنده نکته‌ای منفی برای تصدی عباس صالحی در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ندیدم در حالی که به نظر می‌رسید مخالفان وی به جای مدنظر قرار دادن برنامه‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارنامه وزرای قبل را تحلیل کردند.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارتخانه‌ای خطیر و پرمخاطره و صد در صد حاکمیتی است، گفت: درست است که وزیر جزء اعضای هیئت وزیران است اما رویکرد وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی حاکمیتی است و به همین دلیل باید وزیر مربوطه بتواند مجموعه این زنجیره‌ها را به هم متصل کند.

نماینده مردم قائمشهر تأکید کرد: ‌همه بر این باوریم که مبانی فکری و راهبردی وزیر باید در چارچوب اندیشه اسلامی و انسانی باشد نه آنکه خدایی نکرده در چارچوب سکولاریسم، غرب زدگی و وادادگی نسبت به مولفه‌های وسیع فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

ادیانی‌راد با اشاره به اینکه صلاحیت علمی و مبانی فکری صالحی نسبت به مقوله‌های فرهنگ و هنر در چهارچوب ارزش‌های دینی و علمی ماست، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی سابقه تحصیلی حوزوی دارد و در این موضوع تدریس هم کرده است و قطعا کسی که مبانی دینی و فرهنگ اسلامی را بداند می‌تواند طبیب خوبی برای حل و فصل مشکلات این عرصه با شد.

نماینده مردم قائمشهر خاطرنشان کرد: ‌دستگاه‌های فرهنگی دارای تکثر و تنوع هستند و وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی عضو اکثر نهادهای فرهنگی بوده است و شناخت جامعی نسبت به این عرصه دارد.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار