استاندار آذربایجان غربی گفت:

تکریم آزادگان به معنی تائید راه استقامت و مقاومت

آزاده‌ها خود به‌تنهایی نشان‌دهنده خط‌مشی نظام اسلامی هستند که در تاریخ انقلاب اسلامی پایدار و استوار خواهند ماند بنابراین تکریم آزدگان به معنی تائید راه استقامت و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ قربانعلی سعادت با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان اسلام و اسرا در طول سالیان دوران 8 سال دفاع مقدس و پس از آن اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان را  که نام ایران را با مقاومت و فداکاری  زنده نگه داشتند پاس بداریم.

وی تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم  به عهد و پیمان خود با نظام و انقلاب پایدار بمانیم و راه شهیدان را ادامه دهیم.

وی با اشاره با اینکه آرزوی امام خمینی (ع) خدمت به مردم در کسوت یک بسیجی بود عنوان کرد: همه‌ آزاده‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و خانواده هایشان بسیجی‌هایی بودند که دوران اسارت و فراق را با استقامت تحمل کردند و ثابت کردند که می‌شود با همه دنیا که اراده کرده به دین، شرف، استقلال و حیثیت کشور هجمه وارد کنند مقاومت کرد و در انتها به پیروزی رسید.

استاندار آذربایجان غربی اذعان کرد: آزاده‌ها خود به‌تنهایی روشن کننده خط‌مشی انقلابی مردم ایرن بودند و در تاریخ انقلاب اسلامی پایداری و استواری این عزیزان پیوسته ثبت شده و جاودان خواهند ماند.

سعادت گفت: آزادگان سرافراز ایران اسلامی به‌عنوان اسطوره‌های ایثار و مقاومت در جامعه مورد تکریم و احترام همگان هستند و هر برنامه‌ای که برای پاسداشت رشادت و استقامت این عزیزان برگزار می‌شود به معنی تائید راه این عزیزان در مبارزه با دشمن و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ب

تکریم آزادگان به معنی تائید راه استقامت و مقاومت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.