اعلام لیست 19 نفره اکسین برای جام حذفی

آخرین تمرین اکسین پیش از سفر به ایلام برگزار شد.

اعلام لیست 19 نفره اکسین برای جام حذفی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،آخرین تمرین اکسین البرز صبح جمعه پیش از سفر به ایلام در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

اکسینی ها که در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول توانستند بودند تیم مدعی ملوان را شکست دهند ، برای حضور قدرتمند در جام حذفی کشور تمرینات منظمی را در طول هفته در دستور کار خود قرار دادند تا خود را برای اولین دیدار مهیا کنند.

آخرین تمرین طلایی پوشان صبح امروز از ساعت 10:50 در چمن شماره 2 مجموعه ورزشی انقلاب کرج زیر نظر علی لطیفی مربی جوان و بادانش اکسین برگزار شد.

سید مهدی حسینی هافبک گلزن اکسین که در دیدار با ملوان به شدت مصدوم شده بود تنها غایب تمرین بود.

شهاب دارایی و محمدرضا غفرانی به دلیل مصدومیت بصورت انفرادی تمرینات خود را زیر نظر پزشک تیم پیگیری کردند.

اکسینی ها ابتدا بدن های خود را زیر نظر رضا فروزانی گرم کردند و سپس با نظر محمدرضا مهدوی به کارهای تاکتیکی و حفظ توپ پرداختند.

علیرضا فلاح تدارکات زحمتکش باشگاه اکسین با دود کردن اسپند درمحل تمرین به خاطر پیروزی مقابل ملوان ، برای کادرفنی و بازیکنان در ادامه راه آرزوی موفقیت و سلامتی داشت.

مرحله پایانی تمرین اکسین به بازی فوتبال اختصاص داشت.

بازیکنان که تمرین شادابی را پشت سر میگذاشتند با تقسیم شدن در دو تیم به مصاف هم رفتند. در جریان بازی نیز علی لطیفی نکات مهمی را به بازیکنان گوشزد کرد و بازیکنان بعضی از تاکتیک های از پیش آموزش دیده را مرور کردند.

در پایان علی لطیفی لیست 19 نفره اکسین را برای مصاف با تیم شهدای چوار 65 ایلام اعلام نمود .

سایر بازیکنانی که در این لیست حضور نداشتند می بایست از روز شنبه تمرینات خود را زیر نظر رضا فروزانی پیگیری نمایند تا تیم از ایلام بازگردد.

کاروان تیم اکسین فردا صبح (شنبه) ساعت 11 از کرج به سمت فرودگاه مهرآباد حرکت خواهد کرد و با پرواز ساعت 13:45 هواپیمایی آسمان ، تهران را به سوی ایلام ترک خواهد کرد و با پرواز ساعت 11:30 روز دوشنبه ایلام را به مقصد تهران ترک می کند.

مرحله دوم جام حذفی بین تیمهای اکسین البرز و شهدای چوار 65 ایلام روز یکشنبه ۲۹ مردادماه، ساعت ۱۷ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت برگزار می شود.

قضاوت این دیدار بر عهده امید جمشیدی خواهد بود و آقایان فرزاد بهرامی ، ولی اله کاوسی و پیام ساری اصلانی وی را در امر قضاوت همراهی میکنند. همچنین محمد حسین معتمدی فر ناظر داوری این بازی خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اعلام نفرات برگزیده اکسین برای جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.