سقوط بانوی تیرانداز ایران از پله و ابهام حضور در جام جهانی

حضور تنها نماینده کشورمان در مرحله فینال فینالیست های جام جهانی تیراندازی با کمان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سقوط بانوی تیرانداز ایران از پلکان و ابهام حضور در جام جهانیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان طی چهار مرحله در دو رشته ریکرو و کامپوند هرسال از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان برگزار می شود و کمانداران بیشتر کشور های صاحب نام در این رویداد مهم شرکت می کنند.

 قهرمان این رقابت ها پس از برگزاری 4 مسابقه در مرحله فینال فینالیست ها مشخص می شود.کمانداران برای اینکه کسب جواز حضور در مرحله فینال فینالیست ها باید امتیازت لازم در 4 مرحله را بدست آورند مرحله پایانی این مسابقات با حضور 8 کماندارا برگزار می شود.

 تیم های ملی تیراندازی با کمان کشورمان که در هر دو رشته ریکرو و کامپوند در این رقابت ها شرکت کرد موفق شد تنها در بخش کامپوند تا مرحله فینال پیش برود.

 اسماعیل عبادی و پریسا براتچی دو کماندار رشته کامپوند در مرحله چهارم این مسابقات بودند که اسماعیل عبادی با قرار گرفتن در رده 11جدول رده بنده به دور پاینی راه یافته بود اما در این مسابقات عبادی در رقابت با حریف استرالیایی نتیجه را واگذار کرد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

اما پریسا براتچی که با کسب رتبه 6 به مرحله چهارم  این مسابقات به مرحله پایانی راه یافته بود به دلیل سقوط از پله  در روز پیش از اعزام به مسابقات دچار مصدومیت شد و نتواست در مرحله پایانی جام جهانی شرکت کند.

 براتچی با وجود اینکه نتوانست به مرحله چهارم این رقابت ها اعزام شود اما سهمیه فینال فینالیست ها را از دست نداد.

 براتچی تها نماینده کشورمان در مرحله فینال فینالست های جام جهانی است اما او به دلیل  سقوط از پله  و مصدومتی که از ناحیه دست برایش بوجود آمد در انتظار تایید  کادر پزشکی برای شرکت در رقابت های جام جهانی است.

فینال فینالیست های جام جهانی تیراندازی با کمان شهریور ماه  به میزبانی ایتالیا برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

ابهام حضور براتچی در فینال فینالیست های جام جهانی تیرو کمان

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار