ذوالقدر در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی:

صالحی فردی غیر سیاسی و غیرجناحی است

نماینده مردم تهران گفت: صالحی وزیر غیرسیاسی وغیرجناحی با دغدغه های فرهنگی و هنری است.

صالحی فردی غیر سیاسی و غیرجناحی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: فرهنگ سنگ بنا و اعتبار جامعه است. انتخاب آقای صالحی از سوی رئیس جمهور را به فال نیک می گیریم.

موافق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مدیر و وزیر باید اهل علم و فرهنگ باشد که اینها در شخصیت صالحی با توجه به سابقه و پیشینه فعالیت ها و اشراف بر موضوعات فرهنگی آشکار است.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: عرصه فرهنگ جز با گفت‌وگو و مدارا قابلیت مدیریت نیست، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرز میان حوزه‌های دین و فرهنگ است وزیری می خواهد که در مرز امور فرهنگی و هنری بتواند با دستورات متعالی دین مبین اسلام موفقیت بیشتری در پیشبرد اهداف مقدس نظام داشته باشد.

موافق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دشمنان نظام در تلاش هستند میان جمهوریت و اسلامیت، دین و زندگی اختلاف اندازند ما برای مقابله با این دسیسه بدخواهان نیاز به شخصیتی مانند صالحی داریم.

ذوالقدر افزود: روابط منحصر به فرد صالحی با علما می تواند به مثابه پلی میان مطالبات علما، مردم و اصحاب فرهنگ باشد.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله در موضوع فرهنگ گفت‌وگو، تعامل است لذا فردی را می خواهیم که با این حوزه کلان اصول را قبول داشته باشد.

موافق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صالحی با تجربه 4 ساله معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ نشان داده است می تواند از این مسئولیت نیز برآید. او مبنای کار فرهنگی را ارزش های انسانی قرار داده که از شاخصه های توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه صالحی فردی غیر سیاسی و غیرجناحی است، گفت: امید است با حضور صالحی در وزات فرهنگ از ظرفیت زنان نیز استفاده شود.

ذوالقدر در برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد بر این مهم تاکید شده است که نباید نگاه کلان نگر به موضوعات داشت بلکه باید جزنگر به مباحث و بهره گیری مناسب از ظرفیت ها موجود در تحقق برنامه‌ها داشت.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

جزئیات رای اعتماد به سیدعباس صالحی 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار