ارتش لبنان از حضور حدود ۶۰۰ داعشی در خاک این کشور خبر داد

ارتش لبنان شمار عناصر گروه داعش در داخل خاک این کشور را حدود ۶۰۰ تروریست برآورد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد ارتش لبنان اعلام کرد شمار عناصر گروه داعش را داخل خاک این کشور حدود ۶۰۰ تروریست برآورد می‌کند.

ارتش لبنان صبح شنبه از آغاز عملیات بیرون راندن گروه تروریستی داعش از شرق کشور، نزدیک مرز سوریه، جایی که داعش چند سال پیش به وارد آنجا شد، خبر داد.

ژنرال ژوزف عون، فرمانده ارتش لبنان، اعلام کرد: «به نام لبنان، به نام سربازان لبنانی ربوده شده، به نام شهدا، من اعلام می‌کنم عملیات «فجر الجرود» آغاز شد.»

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منبعی نزدیک به سرویس‌های امنیتی لبنان اعلام کرد ارتش در این عملیات مواضع داعش را نزدیک شهر رأس بعلبک با استفاده از راکت، توپخانه و بالگرد هدف قرار داد.
­

این منطقه محصور تنها مکان در مرز لبنان و سوریه بود که معارضان سوری در آنجا حضور داشتند. دوشنبه، آخرین معارضان حاضر در این منطقه کوهستانی به سوریه تخلیه شدند. در این منطقه هنوز تروریست‌های داعش حضور دارند که ارتش لبنان عملیات خود را بر ضد آنان آغاز کرد.

جنبش حزب‌الله نیز به نوبه خود از آغاز حمله مشترک با ارتش سوریه به داعش در این منطقه مرزی خبر داد. حملات حزب‌الله و ارتش سوریه از خاک سوریه هدایت می‌شود.

انتهای پیام/

حضور حدود ۶۰۰ داعشی در خاک لبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار