رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

ایجاد ۶۲ تخت روانپزشکی در لرستان با اجرای طرح تحول تظام سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت ۶۲ تخت روانپزشکی در این استان به تخت‌های موجود اضافه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور توجه ویژه‌ای به بیماران روانپزشکی شده و جهت ایجاد زیرساخت‌های درمانی برای این بیماران اقدامات خوبی صورت گرفته است.


وی بیان کرد: قبل از اجرای این طرح در لرستان ۵۹ تخت روانپزشکی وجود داشت که در سه سال اخیر این تعداد به ۱۲۶ تخت افزایش یافته است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت تعداد تخت‌های روانپزشکی در استان ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.


وی با اشاره به نقش تاثیر گذار خیرین در حوزه سلامت اظهار کرد: خوشبختانه خیرین حوزه سلامت در استان در ۲ سال اخیر حضور بسیار پررنگی در راستای محرومیت زدایی داشته اند و سال گذشته بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت استان کمک کردند.


ساکی ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های خیرساز استان در حوزه بهداشت و درمان فعال هستند و اعتباری حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این راستا در نظر گرفته شده است.


وی تاکید کرد که هر فعالیتی که با حضور مستقیم مردم انجام شده، نتایج مثبتی داشته است.

انتهای پیام /م

 ۶۲ تخت روانپزشکی با اجرای طرح تحول تظام سلامت در لرستان ایجاد می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار