تساوی تیم آتلیه طهران قم برابر مقاومت البرز

تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر مقاومت البرز پیروزی را با تساوی عوض کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب به پایان رسید و در هفته‌ای که نتایج عجیبی رقم خورد تیم فوتسال آتلیه طهران قم در خانه برابر حریف خود به تساوی رسید.

تیم‌های آتلیه طهران قم و مقاومت البرز در این دیدار در سالن شهید حیدریان قم برابر هم صف آرایی کردند که در این مسابقه تیم سرخپوش آتلیه طهران قم در شرایطی که تا آخرین دقایق از حریف خود پیش بود در نهایت پیروزی را با تساوی عوض کردند.

شاگردان سید وحید غیاثی در حالی در این بازی با تساوی ۳ بر ۳ میدان را ترک کرده و به یک امتیاز قناعت کردند که گل تساوی بخش تیم مقاومت البرز در فاصله تنها چند ثانیه به پایان وقت بازی وارد دروازه محمد رضا دهقان دروازه بان موفق این روزهای آتلیه طهران قم شد.

در این بازی تیم آتلیه طهران قم در نیمه نخست با گل روح الله ایثاری روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسید و با همین گل به رختکن رفت اما در نیمه دوم سعید قلندری برای دومین بار دروازه تیم مقاومت البرز را فرو ریخت.

گلی که طاها نعمتیان برای تیم آتلیه طهران به ثمر رساند این تیم را ۳ بر صفر پیش انداخت اما در فاصله کمتر از ۲ دقیقه به پایان بازی، ورق به سود میهمان برگشت و تیم مقاومت البرز موفق شد در همین زمان محدود ۳ گل به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشاند.

در حاشیه این بازی، مراسم یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور نماینده خانواده آن شهید در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و پیراهن ناصر اطمینان بازیکن تیم آتلیه طهران منقش به تمثال شهید محسن حججی به پسر عموی آن شهید که به نمایندگی از خانواده وی در سالن محل برگزاری حضور داشت اهدا شد.

انتهای پیام/ح

یک امتیاز حاصل کار آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار