بهره برداری از پنجمین ایستگاه از فاز اول خط ۲ قطار شهری مشهد

پنجمین ایستگاه از فاز اول خط ۲ قطار شهری مشهد با عنوان شهید مفتح صبح امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سید صولت مرتضوی شهردار مشهد در مراسم بهره برداری از این ایستگاه گفت:: ۴ خط مترو و یک خط منو ریل در حاشیه شهر برای مشهد پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی خط ۲ قطار شهری مشهد قرار بود تا بهمن ۹۲ به اتمام برسد افزود: این در حالی بود که این خط تا آن زمان فقط ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

شهردار مشهد با تشکر از زحمات مدیران و کارکنان قطار شهری مشهد و قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه گفت:: برای هر کیلو متر از خطوط قطار شهری مشهد بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

کیامرز مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد نیز در این مراسم گفت:: ایستگاه شهید مفتح به مساحت ۷ هزار و ۹۰۰ متر مربع در عمق ۱۷ متری زمین احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت و تجهیز این ایستگاه بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است گفت:: این ایستگاه دارای ۴ آسانسور مجهز و ۸ دستگاه پله برقی است.

مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد با بیان اینکه خطوط ۱ و ۲ قطار شهری مشهد تا ۳ هفته دیگر به یکدیگر متصل می‌شوند افزود: خط ۲ قطار شهری مشهد نیز تا پایان امسال به طور کامل به بهره برداری میرسد.

انتهای پیام//ف. ج

 
 

پیش بینی 4 خط مترو و یک خط منو ریل در حاشیه شهر

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.