مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات کشور؛

اولین نشست علماء و روحانیون مهاجر استان سمنان برگزار شد

هدف از برگزاری این نشست تعیین برنامه های هماهنگی و سامان بخشی فعالیت های فرهنگی در بین روحانیون مهاجر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احمد حاتمیان مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات کشور بااشاره به ضرورت جلوگیری از پیدایش آسیب های اجتماعی گفت: سازمان تبلیغات برای ساماندهی وضعیت فرهنگی،مذهبی و اجتماعی روحانیون مهاجر در استان سمنان اولین نشست با عالمان و طلاب مهاجر را برگزار کرده است.


وی افزود: هدف از برگزاری این نشست تعیین برنامه های هماهنگی و سامان بخشی فعالیت های فرهنگی در بین روحانیون مهاجر در استان سمنان است.


حاتمیان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای روحانیون مهاجر در استان سمنان اظهارداشت: درراستای پیشگیری از آسیب های مورد نظر دوره های آموزشی فراوانی در سال 95به منظور آشنایی با مذاهب اسلامی،شناخت موانع فکری افراط گرایی تکبیری و مبارزه باخرافات در حوزه دین و رفتارهای دینی برگزار شده است.


وی در ادامه افزود: در سال 96 برای آموزش و ارتقاع سطح آگاهی هیئات مذهبی و مداحان و مهارت های تبلیغی روحانیون که در حوزه دین فعالیت می کنند دوره های آموزشی پیش بینی شده است.


مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات کشور باتوجه به گسترش و پیدایش خرافات در جامعه تصریح کرد: یکی از آسیب های جدی در حوزه فرهنگی و مذهبی پیدایش و گسترش خرافات است که از جمله محورهای کلیدی سازمان تبلیغات اسلامی مبارزه با خرافات ،شناخت آن و علل گرایش خرافات محسوب می شود.


انتهای پیام/ م


برگزاری دوره های آموزشی روحانیون مهاجر در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار