معاون شهردار اصفهان مطرح کرد:

اصفهان مجبور به توسعه حمل و نقل عمومی برای رفع معضل آلودگی هوا

شهر اصفهان ناچار است برای بهبود شرایط آلودگی هوا و زیست‌محیطی؛ حمل و نقل عمومی را توسعه دهد که یکی از اجزای اصلی آن خطوط اتوبوسرانی و بی آر تی در سطح شهر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: اصفهان جزو کلان‌شهرهایی است که برنامه دارد و آن هم برنامه بالادستی اصفهان 1400 است.

احمدرضا مصور افزود: منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان ممکن است در برخی از اولویت‌های کاری شهرداری با دوره قبلی شورا تفاوت نظر داشته باشند اما بعید می‌دانم که در بین همه اهل فن اولویت‌های عمومی مانند حمل و نقل عمومی، مبارزه با آلودگی هوا، فضای سبز و غیره دور از دستور کار آن‌ها قرار داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در برنامه‌های شهرداری سهمی برای حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده است که هنوز آن سهم محقق نشده و بسیار جا دارد تا با انجام اقدامات مختلف این سهم تأمین شود.

وی تأکید کرد: قطعاً اتوبوس‌های تندرو، مترو، تاکسی، اتوبوس و افزایش خطوط حمل و نقل عمومی در اولویت تمام دوره‌های شورای اسلامی شهر اصفهان قرار داشته و خواهد داشت.

مصور ادامه داد: شهر اصفهان ناچار است برای بهبود شرایط آلودگی هوا و زیست‌محیطی؛ حمل و نقل عمومی را توسعه دهد که یکی از اجزای اصلی آن خطوط اتوبوسرانی و بی آر تی در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه توجه به مسأله حمل و نقل عمومی در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز شد، خط اول مترو در اصفهان به اتمام رسید، خط دوم شروع شد و به سرعت در حال پیشرفت است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا منتخبان مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان هم این روند اقدامات را در جهت بهبود معضلات زیست‌محیطی از جمله آلودگی هوا ادامه دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار