"جشن نفس" برای خانواده‌های اهداکننده عضو

 مسئول هماهنگی تیم اعضای پیوند علوم پزشکی استان گفت: در "جشن نفس" از ۱۲۴ خانواده اهداکننده عضو کهگیلویه وبوراحمدی در یاسوج تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    ساسان عباسی گفت:تاکنون ۱۲۴ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی اعضای بدن بیمار مرگ مغزی خود را به بیماران نیازمند اهدا کرده اند.

 مسئول هماهنگی تیم اعضای پیوند علوم پزشکی استان با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ اهدای عضو در استان، افزود: از سال ۹۰ تاکنون شاهد افزایش حضور و مشارکت فعال مردم در این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: در این مدت ۴۴۷ عضو از بیماران مرگ مغزی استان برداشته شده که ۹۷ درصد از این اعضا به بدن بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مسئول هماهنگی تیم اعضای پیوند علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه این فرهنگ در سال‌های اخیر به خوبی در استان نهادینه شده است، اضافه کرد: کهگیلویه وبویراحمد در این حوزه جزء استان‌های برتر کشور است و رتبه نخست را به خود اختصاص داده است

وی ادامه داد: شهریورماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی در"جشن نفس" از خانواده‌های اهداکننده و گیرنده عضو استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

تجلیل از اهدا کننده گان عضو در جشن نفس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.