پايان كار قاتل فراری

فرمانده انتظامی شهرستان رابر از شناسايی و دستگيری قاتل فراری توسط پليس آگاهی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ ميرافضلی گفت: در پي اعلام مرکز فوريت های پليسی 110 مبنی بر وقوع يک فقره قتل در تپه های اطراف شهرستان ، بلافاصله مأموران كلانتری به همراه اكيپي از مأموران آگاهی در محل حاضر شدند.
وی افزود : موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت و در بررسی اوليه مشخص شد مقتول جوانی 19ساله می باشد که به وسيله ضربات چاقو به قتل رسيده است.
وی خاطر نشان کرد: تحقيقات جهت شناسايی قاتل يا قاتلين، صورت گرفته كه باتوجه به تحقيقات بعمل آمده از خانواده مقتول، اسامی كليه افراد و دوستانی كه با مقتول در ارتباط بوده اند اخذ، و در ادامه تحقيقات مشخص گرديد كه مقتول با تعدادی از دوستانش در روز قبل از قتل بحث لفظی و درگيری داشته است..
وی ادامه داد: با حضور به موقع ماموران اين فرماندهی و شگردهای خاص پليسی بصورت محسوس و نامحسوس تعدادی از عاملان نزاع روز قبل از حادثه دستگير و به پليس آگاهی منتقل شدند.
فرمانده انتظامی رابر اظهاركرد: در تحقيقات جامع و كامل انجام شده و با تجزيه و تحليل صورت گرفته، از اظهارات طرفين نهايتا قاتل از بين مظنونين شناسايی شد.
وی اظهار داشت: قاتل 28ساله در ابتدا منكر هرگونه اتهامی به خود بود، كه با توجه به دلايل و مستندات مستدل و محكم پليس آگاهی لب به اعتراف گشود، و مصرف مشروبات الكلی و عدم تعادل جسمی و روانی را علت قتل بيان نمود.
وی اشراف اطلاعاتي كامل پليس بر مجرمين و ارازل و اوباش و استفاده از معتمدين محلی را يكی از مهمترين علل موفقيت پليس در اين پرونده برشمرد.
گفتني است، متهم پس از تكميل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شد.
انتهای پیام/ی

دستگیری قاتل فراری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار