کسب عنوان سوم مسابقات ثبت رکورد ملی ایران توسط جوان اردبیلی

جوان هیجده ساله اردبیلی توانست عنوان سوم مسابقات ثبت رکورد ملی ایران را در رشته هدزنی به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی روینده، جوان هیجده ساله اردبیلی توانست عنوان سوم مسابقات ثبت رکورد ملی ایران را در رشته هدزنی به دست آورد.

وی اظهار کرد: پیش از این به عنوان رکورددار هدزنی استان اردبیل شناخته شده و نایب‌قهرمانی مسابقات هدزنی ایران را نیز در کارنامه خود ثبت کرده بودم و جزء 5 نفر برتر کشور در مسابقات روپایی نیز بودم.

روینده با اشاره به اینکه مسابقات ثبت رکورد ملی ایران هر سال با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی کشور و با حضور رکوردداران کشور برگزار می‌شود، افزود: این رقابت‌ها در سال جاری روز جمعه 27مردادماه به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد و خوشبختانه توانستم در رشته هدزنی با رکورد 175ضربه هد در یک دقیقه عنوان سومی کشور را به نام خود ثبت کنم.

این جوان رکورددار اردبیلی با اشاره به سطح مسابقات، ادامه داد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و به دلیل برخورداری از رقبای سرسخت رقابت‌های بسیار نزدیکی برگزار شد و کسانی که از تجربه بالایی برخوردار بودند در بین نفرات برتر مسابقات قرار گرفتند.

روینده با تقدیر از مربیان خود، «مهدی نوروزی، مصطفی اعیادی و بهزاد کوهی»که در به بار نشستن تلاش‌های انجام پذیرفته نقش مهمی را ایفا کردند، عنوان کرد: با برخورداری از 18 سال سن جزء نفرات کم سن وسال مسابقات بودم و با کسب تجارب بیشتر از توانایی کسب موفقیت‌های بیشتری نیز برخوردار خواهم شد.

 

انتهای پیام/ع

مسابقات ثبت رکورد ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.