بهسازی ۱۰ کیلومتر راه روستایی در بهمئی

۱۰ کیلومتر راه‌های روستایی در نقاط مختلف بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی آسفالت و بهسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    بخشدار سرآسیاب یوسفی به تکمیل آسفالت راه روستاهای ده بنار، آب الوان، برم الوان، طلاگه علیا و سفلی، سرآسیاب یوسفی و آسفالت معابر داخلی این روستا اشاره کرد و گفت: برای آسفالت معابر این روستا‌ها ۵ میلیارد و ششصد میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری ها، بنیاد مسکن و روستاهای فاقد دهیاری هزینه شده است.

هیبت الله جوانمرد در ادامه با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به طرح منطقه گردشگر پذیر روستای برم الوان یوسفی اختصاص داده شد افزود: این اعتبار برای ایجاد فضایی مناسب برای رفاه حال گردشگران و اجرای طرح‌های خدمات رسانی در کنار دریاچه برم الوان هزینه می‌شود.

فرماندار بهمئی نیز با اشاره به اینکه در شش ماهه گذشته عملیات آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری در بیش از ۶۰ هزار مترمربع از روستاهای بخش سرآسیاب یوسفی، ممبی و بخش مرکزی شهرستان بهمئی اجرا شد گفت: برای تکمیل این طرح‌ها مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری‌ها هزینه شد.

علی اکبر فرهنگی نسب با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات آسفالت و جدول گذاری معابر در ۱۰ روستای شهرستان بهمئی در حال اجرا است افزود: برای اجرای این طرح‌ها به اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.