استاندار بوشهر:

کارگروه ویژه انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرهای استان بوشهر تشکیل شود

استاندار بوشهر خواستار تشکیل کارگروه ویژه انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرهای استان بوشهر با همکاری بخشداران و آموزش و پرورش شهرها شد.

کارگروه ویژه انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرهای استان بوشهر تشکیل شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به وضعیت نیروهای انسانی در آموزش و پرورش، بر ضرورت جذب معلمان بومی در آموزش و پرورش شهرستان عسلویه تاکید کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم نیروی انسانی در حل مشکلات آموزش و پرورش افزود: یکی از راه‌های مهم حل مشکلات آموزش و پرورش از نظر نیروی انسانی، این است که در شهرستانی مثل عسلویه نیروی بومی جذب کند.

استاندار بوشهر با اشاره به پروژه مهر آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: پروژه مهر مطابق هر سال از سوی آموزش و پرورش اجراء شود و به فرمانداران و شهرداران هم تاکید می‌شود با آموزش و پرورش استان بوشهر در این زمینه همکاری کنند.

سالاری با اشاره به پروژه‌های تعمیراتی و تجهیزاتی آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه‌های تعمیراتی و تجهیزاتی آموزش و پرورش استان بوشهر مربوط به اول مهر در اولویت اختصاص بودجه باشد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بودجه‌ای ویژه بازگشایی مدارس در اولویت قرار دهد.

وی با تاکید بر تسریع حل مشکل بی‌سوادی در استان بوشهر تصریح کرد: بخشداران استان بوشهر مامور پیگیری انسداد مبادی بیسوادی هستند و در این زمینه کارگروهی به دبیری آموزش و پرورش و با حضور شورای بخش‌ها تشکیل شود و دلایل مختلف بی‌سوادی و ترک تحصیل در مناطق مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی ستارگان امید در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان اظهار داشت: انتظار می‌رود آموزش و پرورش استان بوشهر در تهیه برنامه تلویزیونی ستارگان امید تلاش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.