کارانه اشتغال جوانان از طرح‌های موفق در کشور

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارانه اشتغال جوانان یکی از طرح‌های موفق در کشور و استان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: کارانه اشتغال جوانان (کاج) یکی از مهمترین طرح‌های اشتغالزایی موفق در کشور و استان محسوب می‌شود.

وی خواستار برگزاری نشست‌های آموزشی، توجیهی و تشریحی به منظور آشنایی بیشتر بخش خصوصی و تولیدکنندگان با مزایای طرح کاج شد و گفت: اجرای مطلوب و کارشناسی این طرح، نتایج مناسبی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی به همراه دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به عنوان یکی از طرح‌های اشتغالزایی در کشور  بایستی با سهولت بهتری صورت گیرد.

سلیمانی با بیان اینکه تشخیص پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به صورت پشتیبان و یا انفرادی بر عهده اداره کل صنعت، معدن و تجارت است ادامه داد: این اداره کل باید اقدامات لازم جهت معرفی متقاضیان واجد شرایط به بانک‌های عامل را انجام دهد.

وی اضافه کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان هم متقاضیان را برای تسریع در روند جذب اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی به اداره کل صنعت، معدن و تجارت معرفی کنند.

وی گفت: افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهمترین برنامه‌های دولت در کشور به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ف

کاج از طرح‌های موفق در کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.