پوشش آنتن دهی حوزه سد چم گردلان ملکشاهی

فرماندار ملکشاهی گفت: مشکل سه ساله پوشش آنتن دهی تلفن همراه در محدوده سد چم گردلان و روستاهای اطراف برطرف و سایت بی تی اس فعال شد.

پوشش آنتن دهی حوزه سد چم گردلان ملکشاهی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،اسد قاسمی بیان کرد: منطقه حوزه سد چم گردلان (سد ایلام ) و روستاهای اما و انجیر سه سال است به علت مشکلات سایت بی تی اس این حوزه فاقد پوشش آنتن دهی تلفن همراه بودند که با رفع مشکلات این سایت هم اکون فعال است.


وی اظهارکرد: مشکل اصلی این سایت نبود شبکه پایدار برق بود که این مسله با تفاهم نامه آبفای شهری استان با مخابرات و اتصال به شبکه برق حل شد.


فرماندار ملکشاهی افزود: با رایزنی های صورت گرفته با مخابرات استان پوشش آنتن دهی منطقه چمز ملکشاهی نیز که فاقد آنتن دهی است تا 2 هفته آینده رفع خواهد شد.


قاسمی ادامه داد: منطقه چمز از توابع بخش مرکزی که قسمتی از مسیر مواصلاتی ملکشاهی به مهران را تشکیل می دهد از جمله نقاط حائز اهمیت است که به زودی مشکل آنتن دهی آن رفع می شود.


وی اضافه کرد: توسعه امکانات مخابراتی ، تلفن همراه و اینترنت به عنوان زیرساخت توسعه در اولویت برنامه های اجرایی شهرستان قرار دارد.


شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و هم اکنون دارای پنج هزار مشترک تلفن ثابت ، 12 هزار مشترک تلفن همراه و دارای 13 سایت بی تی اس است.

انتهای پیام/ د

پوشش آنتن دهی سد چم گردلان و روستاهای اطراف آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.