آزادگان و جانبازان اسناد زنده و افتخار آمیز هشت سال دفاع مقدس

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان آزادگان و جانبازان سر افراز را ، اسناد زنده و افتخار آمیز هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در برابر جبهه متحد دشمنان انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عضدزاده آزادگان و جانبازان سر افراز را ، اسناد زنده و افتخار آمیز هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در برابر جبهه متحد دشمنان انقلاب دانست و افزود: ما خوشحالیم در کنار آزاد مردانی شجاع و دلیر مشغول خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی هستیم .

همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و به منظور تجلیل از مقام شامخ این عزیزان، مشاور امور ایثارگران سازمان بهزیستی استان یزد ، رئیس و جمعی از کارکنان بهزیستی استان و شهرستان اردکان، با حضور در منزل محمد علی واحدیان از وی تجلیل کردند.

در این دیدار آخوندزاده مشاور امور ایثارگران سازمان بهزیستی استان یزدگفت : آنچه باعث افتخار و عزت ایران اسلامی است زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای استفاده آیندگان از این فرهنگ ناب اسلامی است و در این راه تجلیل از جانبازان و آزادگان در ادارات دولتی کاری بس شایسته و ارزشمنداست .

 لازم به ذکر است در پایان  از طرف امور ایثارگران سازمان بهزیستی استان یزد  لوح سپاس به رسم یاد بود به این آزاده  اهداء شد.

انتهای پیام/ ی

آزادگان و جانبازان اسناد زنده و افتخار آمیز هشت سال دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.