راه یابی بیش از 52 هزار نوآموز به مدارس عادی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از راهیابی 52 هزار و 798 نو‌آموز به مدارس عادی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ممبینی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: تاکنون 60 هزار و 687 نوآموز برای ورود به پایه اول مورد ارزیابی قرار گرفتند که پس از ارزیابی‌های اولیه از این تعداد، 52 هزار و 798 نو‌آموز بدون مشکل تشخیص داده شده و به مدارس عادی معرفی شدند.


وی افزود: پایگاه‌های سنجش سلامت برای ارزیابی نوآموزان تا 15 شهریورماه فعال هستند.


ممبینی بیان کرد: با توجه به اجباری بودن شرکت در سنجش تحصیلی، از تمام اولیا دانش‌آموزان می‌خواهیم درصورتی که تاکنون سنجش سلامت فرزند خود را انجام نداده‌اند، هرچه سریع‌تر به مدرسه‌ محل زندگی خود مراجعه کنند و پس از نوبت‌گیری، در پایگاه‌های سنجش سلامت حضور پیدا کنند تا ثبت‌نام فرزندان آن‌ها با مشکل مواجه نشود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سنجش سلامت نوآموزان با هدف ارزیابی زود هنگام و تشخیص و مداخله زودهنگام برای نوآموزان پیش‌دبستانی اجرا می‌شود.


وی اظهار کرد: سامانه سنجش نوآموزان پیش دبستانی در شهرهای اهواز، دزفول، ایذه، باغملک، آبادان، هفتکل، رامهرمز، اندیمشک، آغاجاری، بهبهان، سردشت، صیدون خرمشهر، دهدز، امیدیه، گتوند، بندرامام خمینی، حمیدیه، لالی، مسجدسلیمان، اندیکا و هندیجان راه‌اندازی شده است. در سایر شهرستان‌ها نیز در صورت نیاز این سامانه در ادارات آموزش و پرورش فعال خواهد شد.

انتهای پیام/و


ارزیابی بیش از 60هزار نوآموز برای ورود به مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.