تعامل دفتر آستان قدس رضوی و حوزه هنری یزد در زمینه‌های فرهنگی هنری

نماینده آستان قدس رضوی در یزد گفت:باحمایت جدی از حوزه هنری می‌توان شاهد اتفاقات بهتری در عرصه‌‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دارالعباده بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدصالح جوکار سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد در بازدید از حوزه هنری استان یزد بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین این دو مرکز تأکید کرد.

نماینده آستان قدس رضوی در یزد گفت:اگر به طور جدی از حوزه هنری حمایت شود می‌توان شاهد اتفاقات بهتری در عرصه‌‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دارالعباده بود.

 جوکار با بیان اینکه حوزه هنری نهاد مردمی برآمده از انقلاب اسلامی است اد امه داد: این نهاد در 38 سال گذشته توانسته رسالت خود را در عرصه تولید محصولات هنری و ادبی به خوبی ایفا کند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی افزود: اگر در جستجوی آثار هنری و ادبیات دفاع مقدس مانند فیلم، کتاب، رمان و خاطرات رزمندگان باشیم، بی‌تردید باید به سراغ محصولات تولیدی حوزه هنری برویم.

وی با بیان اینکه این نهاد، تولید کننده و توزیع کننده خوبی در زمینه محصولات فرهنگی، هنری و ادبی است، افزود: عملکرد حوزه هنری در حوزه فرهنگ و مطالعات پایداری قابل تحسین است.

نماینده آستان قدس رضوی در استان با اشاره به برگزاری شب خاطره انقلاب اسلامی یزد در فروردین‌ماه امسال، اجرای آن را ضروری دانست و از آن به عنوان یکی از برنامه‌های اساسی و محوری حوزه هنری یاد کرد.

جوکار در بخش دیگر سخنان خود بر راه‌اندازی محافل خاطره دفاع مقدس که مورد توجه رهبر معظم انقلاب هم می‎‌باشد، تأکید کرد.

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف حوزه هنری استان و آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، گفت: با توجه به کمبود بودجه و اعتبارات و محدودیت‌های زیرساختی، تاکنون فعالیت‌های خوبی در این نهاد صورت گرفته که امیدوارم تداوم داشته باشد.

جوکار با بیان اینکه این مجموعه به حمایت جدی نیاز دارد، افزود: حوزه هنری تأثیر بسزایی در ارتقای فرهنگی، هنری و ادبی جامعه دارد و اگر به طور جدی از آن حمایت شود می‌توانیم شاهد اتفاقات بهتر و مؤثرتری در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری دارالعباده باشیم.

کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد هم در این دیدار گزارشی از اقدامات و عملکرد این مرکز طی سه سال گذشته ارائه و آمادگی این نهاد را برای همکاری با دفتر آستان قدس رضوی در استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی اعلام کرد.

در این نشست همچنین در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و هنری استان از جمله سبک زندگی، خانواده، موسیقی و هویت فرهنگی کهن‌شهر یزد بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ ی

تعامل دفتر آستان قدس رضوی و حوزه هنری یزد در زمینه‌های فرهنگی هنری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار