مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی:

تحقق کامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تحقق کامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری، با تشکر از ایده و هدف ارزشمند این ستاد گفت: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بیانگر رسیدن نظام به بلوغ کامل و آمادگی برای ادامه راه و پیمودن قدرتمندانه قله‌های پیشرفت تا رسیدن به اهداف و آرمان‌های نهایی است.
 
وی افزود: برای تببین دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، مقایسه آماری و دقیق زیرساخت‌ها و خدمات ارائه شده به مردم طی دوران‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، زیرساخت‌ها و خدمات ارائه شده به مردم و همچنین شاخص‌های مختلف علمی و توسعه‌ای در نقاط مختلف کشور بسیار ضعیف در حد صفر بود اضافه کرد: رشد روزافزون و تحول چشمگیر کنونی در حوزه‌های گوناگون در کشور و به تبع آن چهارمحال و بختیاری به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست.

سلیمانی با اشاره به دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در حوزه‌های سیاسی، علمی و آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و بهداشتی، صنعت و فناوری، انرژی هسته ای، آب و برق و گاز و ... گفت: تبیین صحیح عملکرد و خدمات نظام ضمن ابراز رضایت مردم، برای بستن دهان دشمن و ضد انقلاب نیز بسیار مفید است.

وی اظهار داشت: تحقق کامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که به الگویی برای دیگر کشور‌ها و ملت‌های جهان تبدیل شده است.

سلیمانی تأکید کرد: در بیان دستاورد‌ها به این نکته توجه شود که انقلاب اسلامی علیرغم وجود تحریم ها، توطئه‌ها و کارشکنی دشمنان، استکبار جهانی و عناصر داخلی آنان در جایگاه افتخار آفرین کنونی قرار دارد.

وی در پایان تشکیل دبیرخانه، تدوین برنامه و کارگروه‌های قوی برای این منظور را مهم دانست و از دستگاه‌های اجرایی استان خواست نهایت همکاری در این زمینه را با دبیرخانه ستاد با مسئولیت صدا و سیمای استان داشته باشند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برنامه های ستاد و دستاورد‌ها بر اساس برش استانی تنظیم و اطلاع رسانی شود.

در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، ائمه جمعه و مسئولان استانی مقرر شد ضمن تشکیل و فعال‌سازی دبیرخانه و معرفی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی، جلسات ستاد به صورت ماهیانه برپا و پیگیری گردد.

۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.