دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خواستار تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی گرجی در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد، دستاورد‌ها و جایگاه امروز جمهوری اسلامی باید به نحو مناسب و هنرمندانه‌ای برای نسل جوان جامعه و بلکه سایر کشور‌ها تبیین و تبلیغ شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۴ درصد از جمعیت کشور ایران متولد سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هستند افزود: این افراد سال‌های تلخ و سیاه حاکمیت طاغوت در دوران ستمشاهی را درک نکرده اند و اطلاع کاملی از وضعیت آن زمان ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دشمن با سوء استفاده از بی خبری نسل جدید از دوران قبل از انقلاب، در صدد القای ترس، ناامیدی و تفرقه در جامعه با تضعیف عملکرد جمهوری اسلامی است.

گرجی ادامه داد: بنابراین باید با ترسیم و مقایسه صحیح قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان انقلابی و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب را برای ادامه راه امام و شهدای عزیز و پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی مصمم کرد.

وی یادآور شد: در برنامه‌های تبیینی دستاورد‌ها، این نکته که تمامی موفقیت‌ها و عزت کنونی ملت ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی و در سایه پیروی از ولایت فقیه حاصل شده است مد نظر باشد.

به گفته گرجی؛ برنامه‌های جشن بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ و با رویکرد بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی و وحدت و همدلی پیگیری و اجرا می‌شود.

در اولین نشست ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، ائمه جمعه و مسئولان استانی مقرر شد ضمن تشکیل و فعال‌سازی دبیرخانه و معرفی نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی، جلسات ستاد به صورت ماهیانه برپا و پیگیری شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.