دبیر جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت:

اختتامیه جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت در شیراز

اختتامیه جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت نیمه شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  مجید خادم دبیر سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت با اشاره به انتخاب ۴۰ برگزیده در سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت، گفت: این نفرات از مجموع ۵۰۴ نفری که در جشنواره شرکت کرده بودند، انتخاب شدند و در مرحله ن‌هایی با هم به رقابت می‌پردازند.


وی با بیان اینکه در مرحله نهایی ۲۰ نفر به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند، افزود: از این تعداد ۱۰ نفر برگزیده داوران و ۱۰ نفر برگزیده شرکت‌کنندگان هستند که در نیمه نخست شهریورماه همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره معرفی می‌شوند.


خادم با بیان اینکه در مجموع ۷۶۹ اثر از ۵۰۴ نویسنده از سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره رسیده بود، ادامه داد: برگزیدگان از شهر‌های تهران، شیراز، سردشت، اصفهان، مشهد، ماهشهر، کلات نادر، کاشان، زنجان، رشت، خرم آباد، تبریز، بیجار، بوشهر، بندر انزلی، اردبیل، اراک و فولادشهر بودند.


وی بیان کرد: دور سوم جشنواره ملی داستان کوتاه حیرت با موضوع آزاد، بدون محدودیت سنی و با هدف معرفی خلاق‌ترین داستان کوتاه‌نویسان کشور در شیراز برگزار می‌شود.


ادم اظهار داشت: محدودیت حجم برای آثار ارسالی وجود نداشته و اثر ارسالی تنها باید به لحاظ فرم قالب هنری در محدوده داستان کوتاه قرار گیرد.


دبیر سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت با بیان اینکه این جشنواره هر ساله برگزار می‌شود، تصریح کرد: پایان اردیبهشت ماه مهلت ارسال اثر و داوری اولیه در تیرماه انجام شده است و آثار منتخب این جشنواره در ویژه‌نامه سالانه جشنواره منتشر می‌شود.
انتهای پیام/ر


شهریورماه پایان جشنواره ملی داستان‌نویسی حیرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار