لاریجانی در پاسخ به تذکر خادمی:

نماینده‌ای را سراغ ندارم که به استخدام وزارت نفت در آمده باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات نماینده ایذه گفت: بنده سراغ ندارم که نماینده‌ای کارمند وزارت نفت شده باشد.

نماینده‌ای را سراغ ندارم که به استخدام وزارت نفت در آمده باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت‌اله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک با اخطار به ماده 79 قانون اساسی، اظهار داشت: بنده در اظهارات خود گفتم بسیاری از نمایندگان ادوار در وزارتخانه‌ها جذب شدند که موضوع خوبی برای مملکت نیست اما اگر شما فکر می‌کنید که نمایندگان بعد از دوران نمایندگی خود رد وزارتخانه‌ می‌توانند کار کنند اشکالی ندارد.

لاریجانی در پاسخ به خادمی اظهار داشت: شما در اظهارات خود به نمایندگان ادوار اشاره نکردید بلکه گفتید که وزارتخانه‌ها نمایندگان مجلس را استخدام می‌کنند که این اظهارات شما قطعا توهین به آنان است.

وی با اشاره به اینکه شما خودتان گفتید که کارمند پیش از نمایندگی کارمند وزارت نفت بودید اما آقای زنگنه که شما را استخدام نکرده بودند تصریح کرد: بنده نماینده دیگری را سراغ ندارم که کارمند وزارت نفت باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شما در اظهارات خود گفتید که این مسئله روی رای نمایندگان تاثیر می‌گذارد گفت: اگر آقای زنگنه فقط یک نفر را استخدام کرده باشد ما با آن برخورد جدی می‌کنیم.

لاریجانی با اشاره به اینکه این روزها در سایت‌ها و کانال‌ها حرفهای خلاف زیادی پشت سر نمایندگان زده می‌شود خاطر نشان کرد: در این شرایط بهتر است که شما با دست خودتان مسئله ایجاد نکنید که بعدا گفته شود که و‌زرا نمایندگان را برای رای استخدام می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار