دبیرکل جنبش انصارالله: دشمن به سبب ایستادگی مردم یمن نتوانست به اهداف خود برسد

عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در جمع خردورزان و علمای یمن به ایراد سخنانی پرداخت.

دبیرکل جنبش انصارالله: دشمن به سبب ایستادگی مردم یمن نتوانست به اهداف خود برسدبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: مرحله سرنوشت سازی را در یمن پشت سر می گذاریم و مسئولیت همه ما وحدت جبهه داخلی و مقابله با متجاوزان است. تقویت جبهه مقابله با متجاوزان به توجه همه نیاز دارد.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن افزود: محاصره کنندگان تلاش کردند ما را از نظر اقتصادی در تنگنا قرار دهند اما دشمن با وجود تمام تلاش خود در این نبرد شکست خورد و به اهداف خود نرسید. ایستادگی عظیم مردم یمن دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی تاکید کرد انسجام جبهه داخلی به شکست توطئه های دشمنان کمک کرد. طرحی جدید وجود دارد که در چارچوب آن کشورهای متجاوز تلاش می کنند به این جنگ به نفع خود پایان دهند. در این طرح دشمن برای پیروزی نظامی در برخی مناطق و هدف قرار دادن جبهه داخلی برای تاثیر بر ایستادگی نظامی مقابل متجاوزان تلاش می کند. آنها برای تجزیه جبهه داخلی و مشغول کردن آن به مسائل کم اهمیت تر در مناطق مختلف تلاش می کنند.

عبدالملک بدرالدین گفت: ما اصلاح دستگاه قضائی و فعالسازی آن را برای محاکمه خائنان خواستاریم. باید خیانتکاران را محاکمه کرد و هیچ کسی مصون نخواهد بود. برخی افراد از اصلاح وضع نابسامان دستگاه قضائی جلوگیری می کنند و برخی از آنها در صف متجاوزان هستند. ما بر ضد فاسدان هستیم حتی اگر از انصارالله باشند. خردورزان یمن مسئول بازخواست اعضای پارلمان هستند که با سعودی‌ها در ریاض دیدار می کنند. برخی از آنها تلاش می کنند چهره ای منفی از انصارالله نمایش دهند در حالی که انصارالله در کنار همه آزادگان این کشور ایستاده است.

 

انتهای پیام/

 

سخنرانی دبیرکل انصارالله یمن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار