مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم:

صف آرایی تیم هیئت فوتبال قم مقابل فرش آرای مشهد

قاسمی گفت: این تیم جمعه آینده بازی سختی مقابل تیم فرش آرای مشهد دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد رضا قاسمی، مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم گفت: تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در ادامه دیدارهای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفته هشتم در یک دیدار بیرون از خانه، نتوانست امتیازی کسب کند و باز هم با حداقل اختلاف، نتیجه را به حریف واگذار کرد.

مربی  تیم فوتسال هیئت فوتبال قم ادامه داد : در این بازی بازیکن حریف به اشتباه دروازه خودی را گشود و دیگر گل تیم هیئت فوتبال استان قم را مجتبی ولی منش به ثمر رساند اما نماینده فوتسال قم در نهایت نتوانست از این بازی امتیاز بگیرد.

وی افزود: تیم فوتسال هیئت فوتبال استان قم در ادامه لیگ برتر فوتسال جمعه شب در شهر قدس میهمان تیم پارسیان شهر قدس بود و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف خود شکست خورد تا همچنان در انتهای جدول بماند.

قاسمی بیان داشت: با این که نیمی از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال به پایان رسیده اما ما به دنبال رسیدن به سطح فنی مقبول‌تری هستیم تا بتوانیم با کسب امتیازات از انتهای جدول فاصله بگیریم و اذعان داریم که کار تیم هیئت فوتبال قم برای تحول در نتایج دشوار است.

وی عنوان کرد: بازی بعدی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم روز جمعه هفته جاری در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم فرش آرای مشهد برگزار می‌شود و بازی سختی برابر این تیم مشهدی در پیش داریم اما هرگز از کسب موفقیت ناامید نیستیم.

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال قم تصریح کرد: همه بازیکنان و عوامل باید دست به دست هم دهند تا تیم هیئت فوتبال قم از انتهای جدول جدا شود و این موفقیت هرگز دور از دسترس نیست و باید در کنار هم باشیم و در زمین مسابقه نیز با تمرکز بیشتری عمل کنیم.

انتهای پیام/ح

جمعه ،بازی سخت تیم هیئت فوتبال قم مقابل فرش آرای مشهد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.