فرمانده انتظامی استان سمنان:

آغاز طرح ویژه ناجا برای مقابله با بدحجابی

فرمانده انتظامی استان سمنان از آغاز به کار گشت ویژه ناجا در مقابله با بدحجابی در ییلاقات استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در دیدار خود با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نگرانی های مردم متدین استان در مقوله بی حجابی در ییلاقات استان جدی گرفته می شود گفت : طرح ویژه ناجا برای مقابله با این پدیده آغاز شده است.

 

وی افزود: در پی آغاز این طرح، ماموران نیروی انتظامی در ییلاقات شهمیرزاد، شاهرود و سایر شهرستان های استان حضور یافته و با بد حجابی طبق قانون و بدون مماشات برخورد می کند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی مبارزه و مقابله با بدحجابی است که در این امر خوشبختانه در استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

قاسمی بیان کرد: طرح‌های سالم‌سازی و پاک‌سازی ییلاقات استان سمنان از بدحجابی یکی از این اقدامات است که به طور جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

وی افزود: جامعه هدف ناجا در اجرای طرح سالم سازی ییلاقات استان سمنان، برخی از مسافران و گردشگران بومی و غیربومی در مناطق ییلاقی و تفریحگاه ها است که با وضعیت نامطلوبی از حجاب تردد می‌کنند لذا در اجرای این طرح هیچگونه مماشاتی با متخلفان نخواهد شد.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ناجا همچنین طرح فرهنگی مناسبی را برای پیشگیری از وقوع جرایم اجتماعی و فرهنگی مانند بدحجابی تدوین کرده که به زودی اجرایی می شود.


انتهای پیام / ه


دیدار فرمانده انتظامی استان سمنان با نماینده ولی فقیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار