فرمانده انتظامی اندیمشک؛

محموله قاچاق در بن بست پلیس متوقف شد

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف محموله کالای قاچاق در محور مواصلاتی انیمشک به خرم آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد عزیزی، فرمانده انتظامی اندیمشک یکی از اولویت های نیروی انتظامی را حمایت از تولید ملی عنوان کرد و اظهار داشت: یک میلیارد ریال کالای قاچاق در محور مواصلاتی اندیمشک به خرم آباد کشف شد.
وی گفت: نیروی انتظامی یکی از محورهای مهم و در شتاب شریان اقتصادی کشور را مقابله با کالای قاچاق می‌داند و در این زمینه با هوشیاری کامل به وظیفه ذاتی خود که پاسداری از اقتصاد و تقابل و کشف کالای قاچاق بوده با قدرت تمام در حال تلاش و مبارزه با قاچاقچیان کالای قاچاق است.
عزیزی با بیان تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در مبارزه با کالای قاچاق بیان داشت: یک خودرو حاوی کالای قاچاق در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کسب و کار نیروی کار کشور پس از بازرسی در گلوگاه پل زال اندیمشک در محور مواصلاتی اندیمشک به خرم آباد کشف شد.
فرمانده انتظامی اندیمشک اذعان کرد: یک دستگاه خودروی اتوبوس که حاوی کالای قاچاق بود در ایست بازرسی پل زال اندیمشک متوقف و پس از انجام بازرسی به ارزش یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک کشف و ضبط گردید.
این مقام انتظامی حمایت از تولید ملی را از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی خواند و اظهار داشت: در ارتباط با کشف خودروی مذکور ۲ نفر که به قاچاق کالا مبادرت کردند بازداشت و پس از تشکیل پرونده برای سیر و تکمیل مراحل قضایی پرونده به مراجع ذیربط تحویل گردید.
محمد عزیزی با اشاره به کشف و ضبط یک میلیارد ریال کالای قاچاق در محور مواصلاتی اندیمشک به خرم آباد گفت: خودروی متوقف گردیده شامل تعدادی تلویزیون، کابل آنتن تلویزیون، کفش اسپرت، انواع لباس و انواع باطری فاقد هرگونه مجوز گمرک بود که با هوشیاری همکاران در گلوگاه پل زال اندیمشک به خرم آباد کشف شد.
انتهای پیام/گ

کشف محموله کالای قاچاق در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.