مدیر فرهنگی، آموزشی و هنری منطقه آزاد ارس؛

برگزار ی عصر شعر ابابیل حرم به یاد شهید محسن حججی در ارس

مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس گفت: شاعران بنام کشور و آذربایجان شرقی به یاد شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در منطقه آزاد ارس گردهم می آیند.

برگزار ی عصر شعر ابابیل حرم به یاد شهید محسن حججی در ارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ابراهیم نصیری  مدیر فرهنگی، آموزشی و هنری منطقه آزاد ارس،افزود: عصر شعر"ابابیل حرم" در روز سه شنبه همزمان با سالگرد شهادت جوادالائمه در شهر جلفا برگزار و شعرا سروده های خود را در این آیین تقدیم روح پاک شهدا و خانواده های آنان خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: در این محفل شعری شعرایی همچون استاد سعید بیابانکی، استاد قاسم صرافان و شاعر پیشکسوت آذربایجان شرقی استاد احمد خسروشاهی از شاعران هم دوره استاد شهریار و نیز شاعران بنام دیگری همچون آقایان مهدی عظیمی، ابراهیم قبله آرباطان و جاوید سیفی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 

وی افزود: موضوع شهدای مقاومت نبایستی در محدوده دفاع از حریم حرم های مقدس در سوریه و عراق محدود و خلاصه شود و آرمان های مقدس شهدا بایستی به نسل جوان و در قالب های مختلف تبیین و ارائه شود.


وی گفت: نگاه مقطعی و احساسی به موضوع شهدا هر چندلازم است اما کافی نیست و یکی از آسیب های برنامه های فرهنگی این حوزه همین نگاه است و تبیین آرمان های شهدا که در امتداد خط امام و رهبری و نشات گرفته از نهضت عاشورا است جزو ضروریات است.

 

گفتنی است عصر شعر ابابیل حرم روز سه شنبه 31 مردادماه در سالن پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/خ


شاعران بنام کشور در منطقه ارس 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.