ورزشگاه امام رضا(ع) با برگزاری دیداری ملی افتتاح می شود

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی از افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) در یکی از دیدارهای ملی خبر داد.

محمد مهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره زمان افتتاح ورزشگاه امام رضا مشهد تصریح کرد: طبق مذاکراتی که با تربیت بدنی آستان قدس رضوی و فدراسیون فوتبال انجام داده ایم قرار است ورزشگاه امام رضا(ع) در یکی از دیدارهای ملی افتتاح شود. البته اینکه تیم ملی بزرگسالان یا تیم امید در روز افتتاحیه این ورزشگاه به میدان روند، نامشخص است.

او ادامه داد: شورای تامین استان خراسان رضوی تاکنون با برگزاری دیدار پدیده و سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا(ع) موافقت نکرده است. با این وجود در هفته گذشته برای انجام شدن تمرینات پدیده در این ورزشگاه درخواستی ارائه شد که این امر مورد موافقت مسئولان قرار گرفت.

برادران درمورد مشکلات ورزشگاه ثامن الائمه(ع) گفت: پرتابل اسکوربرد این ورزشگاه باید تجهیز شود اما با تلاش های انجام شده، چمن ثامن الائمه(ع) رفع شد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره جذب حامیان مالی از سوی تیم های مشهدی بیان کرد: پدیده به تازگی با سامانه هواداری که از تیم های پرسپولیس و استقلال حمایت می کند به توافق رسید. سیاه جامگان هم با یک شرکت مواد غذایی که قرارداد بسته و در بازی با پرسپولیس از نام این شرکت روی پیراهن خود استفاده کرد. البته تیم های مشهدی بیشتر از حامی مالی از حامی معنوی بهره می گیرند و نام امام رضا(ع)پشت این 2 تیم است.

برادران درمورد برگزاری رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: تاریخ برگزاری این رقابت ها با ایام اربعین حسینی مصادف شده است. در صورتی که بتوانیم تاریخ را تغییر بدهیم، مسابقات زیر 19 سال در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

او درمورد تشکیل تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان تصریح کرد: باشگاه سیاه جامگان روند تشکیل و انتخاب کادرفنی این تیم به خوبی پیش می برد.

انتهای پیام/

اظهارات برادران درباره زمان افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار