اینستاگردی؛

خداحافظی محمود واعظی از وزارت ارتباطات

همزمان با پایان دولت یازدهم محمود واعظی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام از خانواده بزرگ ارتباطات کشور تقدیر کرد.

خداحافظی محمود واعظی از وزارت ارتباطاتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری دولت یازدهم با ارائه کارنامه ای از دوران وزارت خود، از این وزارت خانه خداحافظی و به دفتر رئیس جمهور نقل مکان کرد و متن خداحافظی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسمه تعالی.

همکاران ارجمند و مدیران گرامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های تابعه و فعالان پرتلاش بخش خصوصی با حمد و سپاس به درگاه خداوند رحمان و ادای احترام به روح پرفتوح امام راحل (رضوان‌ا... تعالی علیه)، فصلی دیگر از سال‌های توأم با عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم در حالی به پایان رسید که در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خواسته‌های به حق ملت ایران، با اتکاء به توانمندی و تعهد کارکنان عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است.

توفیق خدمت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی این سال ها از مواهب الهی به اینجانب بوده که همواره خداوند منان را به پاس این توفیق سپاسگزارم.از مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط وزارت متبوع طی دولت یازدهم می توان به «توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات» در راستای پایداری و استحکام شبکه، استقلال شبکه، امنیت وحفاظت شبکه، افزایش محتوا و خدمات داخلی بومی و گردش داخلی اطلاعات و ترافیک و کاهش هزینه ارایه خدمات محتوای مبتنی بر این شبکه اشاره کرد.

در این راستا اقداماتی چون «اصلاح و ارتقای سامانه نام دامنه کشور یا نظام آدرس­ دهی اینترنتی کشور»، «انتقال نسخه‌ای از سرورهای مراکز ریشه بین المللی نام دامنه­ ها (مراکز تبادل آدرس­ دهی جهانی) به داخل کشور»، «ارایه خدمات دولت به صورت الکترونیکی»، «راه‌اندازی مراکز تبادل ترافیک داخلی جهت مسیریابی بهینه ترافیک داخلی»، «اصلاح شبکه و مسیریابی آن»، « راه‌اندازی سامانه صیانت اجتماعی- فرهنگی»، «توسعه شبکه انتقال کشور»، « توسعه شبکه دیتای کشور» و «توسعه و تکمیل مراکز داده ملی و استانی» انجام شد. به منظور ایجاد اشتغال پایدار، توسعه متوازن در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و روستایی و توسعه بازار بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، «ارایه دسترسی پرسرعت و خدمات خرده بانکداری به روستاهای کشور» ، «بازسازی شبکه پستی کشور و ارایه خدمات نوین پستی»، «حمایت از ایجاد و توسعه مراکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپا» ، « سرمایه‌گذاری جهت تغییر شبکه دسترسی به نسل‌های جدید» و «حمایت از توسعه کسب و کارهای جدید حوزه فناوری اطلاعات» با پرورش مدیران جوان و نخبه بخش محقق شد.اکنون که برای ادای وظیفه، مسوولیت دیگری به اینجانب واگذار شده، از محضر یکایک مدیران، کارشناسان و کارمندان خدوم مجموعه وزارت در گستره ایران همیشه سربلند، حلالیت می‌طلبم و از تلاش آنان و تمامی فعالان بخش خصوصی تشکر و قدردانی می کنم . "

 

انتهای پیام/

محمود واعظی خدحافظی کرد+متن پیام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
خدا این وزیر بی تفاوت نسبت به حقوق کارکنان شرکتی را نبخشد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد لطفی
۰۹:۳۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
کاش دوباره دکتر واعظی به عنوان وزیر ارتباطات انتخاب می شد واقعا وزیر با سواد در این وزارت خانه بود
اداره پست در زمان وزارت دکتر واعظی به پست ملی و دولتی ارتقا یافت
که متاسفانه هنوز تغیراتی در سطح پست شاهد نشدیم که ایشان رفتند
Iran (Islamic Republic of)
رستا
۰۹:۱۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
بهتر
شاید با رفتنش ی نفر بیاد لااقل به درد ما برسه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۲۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
...ولی به دادما نرسیدی .
آخرین اخبار