مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد:

تشکیل بیش از ۲ هزار دفتر کار مجازی برای معرفی محصولات واحد‌های صنعتی فارس

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از ایجاد ۲ هزار و ۶۹۷ دفتر کار مجازی برای واحد‌های صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با هدف معرفی محصولات و خدمات صنعتگران این استان، ۲ هزار و ۶۹۷ دفتر کار مجازی برای واحد‌های صنعتی فارس در سایت www.sme.ir تشکیل شده است.


وی افزود: تشکیل این دفاتر کار مجازی در مدت چهار سال فعالیت بیشتری گرفت و ۷۴۶ دفتر از حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بهره‌مند شدند.


قنبری، با اشاره به معرفی یک هزار و ۶۲۲ محصول واحد‌های صنعتی فارس در سایت sme.ir در مدت فعالیت دولت یازدهم، ادامه داد: با احتساب این تعداد محصول، در مجموع تا کنون سه هزار و ۲۳۵ محصول واحد‌های صنعتی این استان در این سایت ثبت شده است.


وی بیان کرد: با راه اندازی دفاتر کار مجازی در سایت sme.ir، اطلاعات محصولات و خدمات متنوع صنایع تولیدی استان، برای استفاده عموم ارائه شده است.


قنبری اظهار داشت: واحد‌های صنعتی می‌توانند بدون پرداخت هزینه از طریق عضویت در پایگاه www.sme.ir صاحب دفتر کارالکترونیکی و یک سایت اطلاع رسانی شوند و از طریق آن، ضمن تامین نیاز‌های ارتباطی و کاری، به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند و قابلیت‌های تجاری خود را افزایش دهند.


وی تصریح کرد: با استفاده از این دفاتر، آخرین اطلاعات بنگاه‌های تولیدی و صنعتی با کمترین هزینه، علاوه بر مشتریان داخلی در دسترس مشتریان بین المللی قرار می‌گیرد.


مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: همچنین واحد‌های صنعتی عضو این سایت به طور رایگان از پشتیبانی فنی و تجاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز برخوردار خواهند شد.


قنبری افزود: امکان دسترسی سریع و آسان به مشخصات واحد‌های صنعتی کوچک، متوسط و شهرک‌های صنعتی سراسر کشور، دسترسی به اطلاعات خدمات و محصولات ارائه شده متعلق به واحد‌های صنعتی، درج اطلاعات واحد‌های صنعتی به تفکیک محصول، نام شرکت، استان، شهرستان و شهرک صنعتی، از جمله مزایای این سایت است.


وی اظهار داشت: همچنین دسترسی به محصولات و خدمات براساس نوع صنعت، دسترسی به دفاتر کار الکترونیکی برای واحد‌های صنعتی، ایجاد وب سایت و پست الکترونیک برای واحد‌های صنعتی، مشاهده وب سایت‌های اختصاصی واحد‌های صنعتی و چگونگی ارتباطات الکترونیکی میان این واحدها، از دیگر قابلیت‌های سایت sme.ir محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ر

ایجاد دفتر کار مجازی برای واحد‌های صنعتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار